چگونه رنگ مناسب برای دکوراسیون پذیرایی را انتخاب کنیم!

چگونه رنگ مناسب برای دکوراسیون پذیرایی را انتخاب کنیم!

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی می شود، کمتر مواردی را می بیابیم که بتوانند به اندازه رنگ بر روحیه فضا تأثیرگذار باشند. انتخاب رنگ می تواند احساسات افراد را از خوشحالی تا اضطراب و تشویش، تحت تأثیر قرار دهد. ترکیب رنگ ها نیز در کنار یکدیگر می تواند کانسپتی فوق العاده را در دکوراسیون نشیمن ایجاد کند. در ادامه خط معمار برخی از برترین روند طراحی و انتخاب رنگ سالن نشیمن در سال ۲۰۱۹ را برای شما آماده ساخته و ارائه خواهد داد. اگر شما نیز به دنبال ایده های جدید و جسورانه ای برای سالن نشیمن منزل خود هستید، می توانید از این ایده ها استفاده کرده و به دکوراسیون نشیمن ایده آل خود بپردازید.

فندقی

به نظر می رسد که طیف های رنگی گرم و جذب کننده فندقی هیچ گاه از روند طراحی داخلی خارج نمی شوند و همیشه می توانند با سایر رنگ های موجود در دکوراسیون هارمونی ایجاد کنند. طراحان و کارشناسان معمولا برای رنگ آمیزی سالن هایی که تاریک هستند و از نور کمی برخوردارند، طیف های روشن این رنگ ر توصیه می کنند.

خاکستری متمایل به یاسی

اگرچه خاکستری برای طراحی فضاهای مدرن جزو کلاسیک ترین رنگ ها به حساب می آید، اما خاکستری متمایل به یاسی فضایی آرام و دلنشینی را برای دیزاین سالن نشیمن ایجاد می کند. برای مثال می توان گفت که افزودن طیف بنفش به فضای خاکستری، فضایی گرم تر ایجاد می کند.

سبز تیره

سبز تیره  جزو رنگ های محبوب و یکی از رنگ های برتر سال Pantone در سال ۲۰۱۹ به حساب می آید. طراحان معمولا استفاده از این رنگ را برای سالن های نشیمن بزرگ و پرنور پیشنهاد می کنند. باید در نظر داشته باشید که سبز تیره برای فضاهای کوچک مناسب نیست و باعثمی شود تا فضا تاریک و کوچک تر به نظر برسد.

رنگ های پاستلی

استفاده از رنگ های پاستلی خاموش و خنثی می تواند فضایی آرام و ساکتی را برای شما به ارمغان آورد. این طیف رنگی معمولا برای کسانی قصد طراحی با سبک مینیمال را دارند توصیه می شود. همچنین اگر قصد دارید که برای مبلمان خود از رنگ های درخشان و برجسته استفاده کنید، توصیه می کنیم که دیواره های سالن را با رنگ های پاستلی بپوشانید تا سایر اشیا برجسته به نظر برسند.

خردلی

برای افرادی که به دنبال ایجاد رنگ های مختلف و جایگزینی رنگ طلایی هستند، خردلی بهترین گزینه می باشد. شما می توانید برای ایجاد عمق های محرک آمیز، رنگ های خردلی تیره و خاموش را انتخاب کنید.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر رنگ مناسب برای طراحی پذیرایی دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,953

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *