چگونه با مدل سازی معماری درآمد دلاری داشته باشیم

مدل سه بعدی

درآمد دلاری با فروش مدل های معماری

حتماً اسم مدلسازی معماری به گوش شما خورده! مدلسازی معماری یک فعالیت پر طرفدار و پردر آمد هست و این پولساز بودن زمانی جذاب تر میشه که به کسب درآمد دلاری هم برسه.  اینکه کجا زندگی می کنید و کدوم نرم افزار رو مسلط هستین و یا کدوم نرم افزار رو نمی دونید چیزی نیست که شما رو محدود کنه، مساله ی مهم اینه که بدونید چه مسیری رو باید طی کنید.

روند کار به این صورت هست که یکسری محصول آماده می کنید و در سایت های مختلف برای فروش قرار میدین. اما اینکه برای رسیدن به درآمد دلاری چه مسیری باید طی کنید دقیقاً  تخصص ماست که به شما کمک کنیم .

زمانی که برای اولین بار در ایران برای درآمد سازی هنرآموزان معماری بحث  “درآمد در خواب”  و رسیدن به درآمد ارزی رو مطرح کردیم با دو چالش روبرو شدیم. موضوع اول اینکه چطور هنرآموزان می توانند مدلی با کیفیت ایجاد کنند تا به فروش خوبی برسند و یا بهتر بگیم اصلاً چه مدل هایی برای فروش مناسب هستن و موضوع دوم اینکه بعد از فروش محصولات چطوری درآمد ارزی رو نقد کنند. آنچه در بحث فروش یک مساله مهم و قابل تامل هست این است که مدلی داشته باشیم که آنچنان از کیفیت و جزئیات برخوردار باشد که با استقبال خوبی از نظر خریداران مواجه شود و یک مارکت فعال و پربازدید داشته باشیم. تمام این موارد سبب شکل گیری دوره ای با نام دوره  Master Modeling  با رویکرد فروش مدل شد تا دوره ای متفاوت و کارآمدتر برای هنرآموزان داشته باشیم تا همزمان دو بحث مدلسازی و نقد درآمد ارزی را پوشش دهیم.

مدل سه بعدی

چرا دوره  Master Modeling  با رویکرد فروش مدل رو  پیشنهاد می کنیم؟

امروز همه ما با تغییرات و گران شدن دلار مواجه هستیم، ما به دنبال این هستیم که این مساله رو به یک فرصت تبدیل کنیم و از بابت گران شدن دلار بتوانیم به درآمد مناسبی برسیم. درست است که گران شدن دلار تاثیر منفی عمده ایی بر زندگی ما دارید اما به واسطه این روش درآمد ساز می توانیم کمی از بار منفی گرانی دلار به بار مثبت برای خودمان تبدیل کنیم. هدف این دوره برگزاری دوره ای جامع و حرفه ای برای مدلسازی است که هنرآموزان بتوانند علاوه بر تولید مدل های با کیفیت و استاندارد، محصول خود را برای فروش در سایت های  مختلف خارجی قرار دهند و به درآمد ارزی دست پیدا کنند . هنرآموزان آموزش های متعددی در زمینه مدلسازی حرفه ای زیر نظر میلاد کمباری می بینند و هر هفته در دوره آموزشی با قوانین مارکت های مختلف و نحوه آپلود و فروش مدل ها آشنا میشن که در این مسیر مارکت های متنوع بین المللی هم معرفی میشه. نکته مهم در این دوره اینه که آموزش ها از پایه هست و مرحله به مرحله به هنرآموزان در گروه رفع اشکال و تیم پشتیبانی و کمپ کمک میشه تا بتونند پیشرفت کنند.

مدل سه بعدی

نحوه نقد کردن درآمد های ارزی حاصل از فروش مدل ها در این مارکت :

شاید بتوان گفت بزرگترین دغدغه تمام افراد که قصد کار کردن و راه اندازی فروشگاه خودشون رو دارن نحوه نقد کردن درآمد های حاصله از این مارکت ها است، خبر خوب این است که تیم استودیو آپ که تولید کننده این دوره آموزشی است نه تنها نحوه نقد کردن این درآمد ها را آموزش می دهد بلکه به تمام هنرآموزانی که طبق قوانین دوره به درآمد ارزی رسیدن کمک میکند که بدون نیاز به داشتن حساب های ارزی شخصی همچون  پیپال و یا وب مانی و … درآمد های خودشون رو نقد کنن.

چه محصولاتی را میتوانید تولید کنید و به فروش برسانید؟

–            مدل های سه بعدی

–           آموزش های مدل های سه بعدی ساخته شده

–           Brush های نرم افزار های مختلف مانند فتوشاپ، زیبراش و غیره

–           متریال

–           مدل های آماده برای پرینت سه بعدی

–           ابزار ها، اسکریپت ها و پلاگین ها برای نرم افزار های مختلف

–           مجموعه عکس با موضوعات مختلف

در دوره  Master Modeling  با رویکرد فروش مدل چه مدل هایی آموزش داده میشه؟

در این دوره هنرآموزان با بحث آنالیز و تشخیص مدل های مناسب برای فروش آشنا می شوند. و تمام سبک های مختلف مدلسازی به غیر از مدلسازی کاراکتر را می آموزند .

⭕️ مدلسازی اکسسوری های مختف مانند مبل و تخت و …

⭕️ مدلسازی هایی مانند گچ بری کلاسیک

⭕️ مدلسازی hard surface که تمام اجزا صنعتی مختلف مانند ماشین و هواپیما و .. تا مدلسازی های صنعتی لوازمی همچون شیر آب و مایکروویو و … را در برمی گیرد.

مدل سه بعدی

دوره  Master Modeling  با رویکرد فروش مدل در یک نگاه

·         آموزش مدلسازی و معرفی مارکت های متعدد

·         آموزش انواع مدلسازی های مختلف به غیر از کارکتر

·         گروه رفع اشکال و پشتیبانی

·         آشنایی با قوانین مارکت ها

·         نحوه ثبت نام و قوانین آپلود هر مارکت

·         ساپورت استودیو آپ در بخش نقد درآمد ارزی

 

مدل سه بعدی مدل سه بعدی

 

تحریریه خط معمار

منبع: ۳dupstudio

تعداد بازدید: 1,922

۱ دیدگاه

  1. محمد رضا گفت:

    سلام توی چه سایت هایی میشه از اسکچاپ دلار در آورد؟؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *