چالش طراحی داخلی در ۱۵ مترمربع

طراحی داخلی آپارتمان 15 متری،دکوراسیون منزل کوچک

چالش طراحی داخلی در ۱۵ مترمربع

پیش تر در خط معمار، با ارائه نمونه های طراحی داخلی منزل مسکونی در فضاهای با متراژ بسیار کم، به این موضوع پرداخته ایم که طراحی در متراژ پایین چالش بسیار بزرگی است و نیاز به دیدن نمونه کار و طرح های ارائه شده توسط سایر معماران دارد. جانمایی فضاهای مختلف در متراژ پایین و حل نمودن پلان، مسئله ی دشواری به نظر می رسد.

در ادامه معرفی این نمونه ها قصد داریم در این بخش به سراغ آپارتمانی یا به عبارت صحیح تر سویئت بسیار کوچکی برویم که تنها ۱۵ مترمربع مساحت دارد. این که طراح در ۱۵ مترمربع چه کرده است، بسیار جذاب به نظر می  رسد.

نکته اول اینکه این سوئیت در شهر بیروت، پاتیخت کشور لبنان و در طبقه بالای یک ساختمان قدیمی واقع شده است و توسط استدیو طراحی Eliemetni دیزاین شده است. نکته دوم اینکه شکل ساختمان، بسیار مشابه یک جعبه کفش است!

طراحی برای این که با رنگ ها فضا را محدود نکند، رنگ سفید را رنگ اصلی قرار داده است. در یک راستا شما سرویس بهداشتی، آشپزخانه، نشیمن، و فضای خواب را مشاهده می نمایید. در ادامه دعوت می کنیم این تصاویر را مورد بررسی قرار دهید و اگر نظری داشته باشید نیز، از شنیدن نظرات شما خرسند خواهیم شد.

طراحی داخلی آپارتمان 15 متری،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان 15 متری،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان 15 متری،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان 15 متری،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان 15 متری،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان 15 متری،دکوراسیون منزل کوچک

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – Dezeen

تعداد بازدید: 3,269

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *