نگاهی به نمونه های طراحی دفترکار لاکچری

طراحی دفترکار لاکچری

نگاهی به نمونه های طراحی دفترکار لاکچری

خط معمار در این بخش قصد دارد تا نگاهی به نمونه های طراحی دفترکار لاکچری بیاندازد. طراحی داخلی دفتر کار نمایانگر شخصیت و اعتبار یک شرکت و یا اداره می باشد. خواه این شرکت می تواند دارای دیدگاهی حرفه ای مبتکرانه باشد یا اینکه یک شرکت معمولی باشد که بر اساس حجم کاری فعالیت دارد. ایده های طراحی دفترکار لاکچری امروزه به یک گزینه انتخابی مناسب برای افراد تبدیل شده است، به طوری که می تواند روحیه کاری دفتر را نشان دهد. در این سبک دکوراسیون، گذشته از ظاهر شرکت که کارفرمایان می خواهند فضای کاریشان برای مشتری ها، و همچنین کارمندان برجسته و چشمگیر به نظر برسد، طراحی نوآورانه دفترکار باعث می شود تا محیط کار راحت تری برای افراد ایجاد شود. طراحی مبتکرانه دفتر باعث می شود تا افراد با روحیه ای مضاععف به فعالیت بپردازند و در نتیجه بهره وری و بازدهی کار افزایش خواهد یافت.

مولفه های طراحی دفترکار لاکچری

ایجاد یک فضای کاری راحت بایستی مبتنی بر کانسپتی باشد که متناسب با چشم انداز یک شرکت باشد. بنابراین جهت ایجاد یک دفترکار لاکچری باید بتوانید با کانسپت و کلیه موارد مرتبط با دفتر کاری خود در ارتباط باشید. پس از آن شما می توانید طیف گسترده ای از مولفه ها را انجام دهید که در نتیجه منجر به ایجاد دفتر لوکس مورد نظر شما خواهد شد. برخی از این مولفه ها در تمامی مبلمان موجود در در دفتر واقع می شوند. از صندلی ، میز گرفته تا سایر مبلمان اداری چون، دیوارها ، کفها ، قفسه ها ، لامپ ها و سایر موارد دیگر که بر جلوه ظاهری لوکس تأثیر می گذارد. بنابراین در ادامه مواردی را ارائه می دهیم که باید در هنگام طراحی در نظر داشته باشید.

صندلی های لاکچری

صندلی ها یکی از بخش های غیر قابل تغییر در در یک دفتر کار می باشند. بنابراین در انتخاب صندلی های لاکچری آسایش و راحتی اولین چیزی است که باید قبل از تصمیم گیری در رابطه با ظاهر و زیبایی آن در نظر گرفته شود. برخی از صندلی های لوکس و فانتزی معمولا از متریالی ساخته شده اند که بسیار راحت می باشند. برخی از متریالی که در هنگام به کار گرفتن در صندلی های لاکچری مهم هستند از قبیل زیر می باشند:

صندلی هایی با روکش مخملی یکی از این موارد می باشد. این نوع صندلی ها، معمولا برای دفاتری که دارای کانسپتی مدرن، همراه با تکنولوژی های نوآورانه هستند کاربرد دارد.

صندلی هایی با روکش های PU که دارای کیفیتی بالاتر از PVC می باشند. از صندلی هایی با این نوع روکش معمولا به عنوان صندلی های اجرایی یاد می شود.

صندلی هایی با روکش چرم طبیعی یا مصنوعی نمونه دیگر از انواع صندلی ها می باشند. صندلی هایی با این نوع روکش جزو صندلی های با کیفیتی هستند که در دکوراسیون های لاکچری به کار می روند. این نوع صندلی ها از نظر بصری و هم از لحاظ راحتی بی نظیرند.

میزهای اداری لاکچری

میزهای اداری لاکچری معمولا ظاهری متمایز از چوب دارند. در صورتی که از چوب برای ساخت آن ها استفاده شود، ترجیحا از چوب درخت ساج استفاده می کنند، زیرا هم از نظر استحکام بالا و هم از لحاظ کیفیت مشهور می باشد. علاوه بر این بسیاری از میزهای لاکچری اداری مجهز به حکاکی های مجزا می باشند. همچنین می توانید از انواع مختلف منبت کاری ها متناسب با شخصیت دفتر خود استفاده کنید. هر کدام از انواع حکاکی ها دارای معانی مختلفی می باشند که نشانگر شخصیت شرکت می باشد.

مبلمان لاکچری

برخی از این مبلمان اداری لوکس از چندین اشیاء تشکیل شده اند که معمولاً در تکمیل تصور ظاهری مجلل در دفتر استفاده می شوند. چیدمان و ترکیباتی که می توان در ایجاد فضایی مجلل و لوکس انجام داد شامل برخی از موارد است. این موارد از ترتیب و چیدمان انواع لامپ ها، نقاشی ها، دیواره ها قفسه ها، چیدمان کتاب ها شروع می تا سایر موارد موجود در فضای داخلی را در بر می گیرد.

کمدها

ایده های طراحی دفتر کار لاکچری تنها روی برخی از مبلمان موجود در فضا ختم نمی شود. بلکه تمامی اشیای موجود در فضا را در بر می گیرد. به طوری که ترکیب و چیدمان فضا را بر اساس مبلمان، نوع آن ها، نوع چیدمان مبلمان، فرم و ظاهر آن ها و همچنین بر اساس نورپردازی فضای داخلی تنظیم کنید. یکی از این موارد کمد می باشد. سعی کنید تا کمدی را انتخاب کنید که دارای بهترین متریال باشد و با ترکیب بندی دفتر شما هارمونی دارد. برای دکوراسیون دفتر ار لاکچری توصیه می کنیم تا از کمدهایی چوبی با کنده کاری های زیبا و منحصر به فرد استفاده کنید. همچنین می توانید از کمد های مدرنی استفاده کنید که علاوه بر زیبایی برای قرارگیری انواع بایگانی ها کاربرد دارد.

میزهای اداری

میزهای میهمانان وکارمندان باید به گونه ای انتخاب شوند تا افراد را تحت تأثیر خود قرار دهند. توصیه می کنیم که سعی کنید رنگ های تیره با متریال مرغوب را در درجه اول اولویت خود قرار دهید. همچنین شما می توانید از میزهای اداری چوبی با کیفیت بالا نیز استفاده کنید. این نوع میزها معمولا استاندارد می باشند. 

کفپوش

برای پوشش کف سالن در فضای اداری لوکس، کفپوش های اپوکسی گزینه مناسبی می باشند. با کفپوش های اپوکسی فضای داخلی اداری می تواند همانند یک ستاره بدرخشد. همچنین این نوع کفپوش ها با بافت های منحصر به فردی قابل اجرا می باشند.

پوشش دیواره ها با پنل های چوبی

برای پوشش دیواره ها معمولا از پنل های چوبی استفاده می کنند. این نوع پوشش ها هم ماندگاری بالاتری دارد و همچنین ظاهری لوکس را ایجاد می کند و از همه مهم تر در برابر طیف گسترده ای از گرد و خاک، و سایر موارد ایمن می سازد.

نورپردازی

یکی دیگر از مولفه هایی که در ایجاد فضای لاکچری تأثیر بسزایی دارد، بازی با نورپردازی ها می باشد. یکی از انواع آن ها نورپردازی در کف سالن می باشد. این نوع نورپردازی باعث می شود تا مبلمان لوکس زیباتر جلوه کنند. علاوه براین لامپ های دکوراتیو نیز یکی دیگر از اصلی ترین موارد تقویت فضای لاکچری دفتر کار می باشند. در انتخاب لامپ های تزئینی دقت داشته باشید تا علاوه بر شکل و نور آن متناسب با ترکیب بندی فضا نیز باشد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر نمونه های طراحی دفترکار لاکچری دعوت می نماید.

 

طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری طراحی دفترکار لاکچری

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 2,719

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *