نگاهی به طراحی داخلی CASAPLATA، رستورانی از جنس بتن

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران

نگاهی به طراحی داخلی CASAPLATA، رستورانی از جنس بتن

معماری: Lucas y Hernández-Gil

موقعیت: اسپانیا، سویا

متراژ: ۱۴۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

CASAPLATA یکی از آن رستوران هایی است که طبع و رویکرد متفاوتی نسبت به سایر رستوران ها، در طراحی داخلی خود در پیش گرفته است. بسیاری از رستوران ها، فضایی گرم را با بکارگیری متریال های گرم نظیر چوب، برای مشتریان خود رقم می زنند و سعی در ایجاد فضایی دوستانه و دلپذیر دارند. اما کارفرما و طراح این رستوران، راهی خلاف این ایده را در پیش گرفته اند. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، سبک طراحی، سبک صنعتی است و متریال های بکارگرفته شده، متریال های هماهنگ با این سبک هستند.

روی سقف، تاسیسات رستوران نظیر نورپردازی و تهویه به عنوان عنصر دکوراتیو مورد بهره برداری قرار گرفته اند. کف و دیوار نیز بطور یکپارچه با بتن کار شده اند. دکوراسیون و مبلمان مورد استفاده نیز به طور خاص، از جنس فلز هستند و رنگ های پاستیلی دارند.

نورپردازی این رستوران نیز در نوع خود قابل توجه است که در ادامه دعوت می کنیم تصاویر مربوطه را مشاهده و بررسی نمایید. در انتها نیز پلان های مربوطه با کیفیت بالا قرار داده شده اند.

اگر قصد طراحی رستورانی با چنین حال و هوایی دارید، پیشنهاد می کنیم دیزاین این رستوران خاص را از دست ندهید.

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران

پلان ها و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Archdaily

تعداد بازدید: 700

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *