نگاهی به طراحی داخلی و دکوراسیون ۲ آپارتمان مسکونی مدرن

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دیزاین آپارتمان کوچک

نگاهی به طراحی داخلی و دکوراسیون ۲ آپارتمان مسکونی مدرن –

در این قسمت قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی دو منزل مسکونی دیگر بیاندازیم. در گذشته در وب سایت خط معمار، بیش از ۱۰۰۰ فضای مسکونی را از طراحی و دکوراسیون داخلی مورد بررسی قرار داده ایم که می تواند یک دایرکتوری و منبع کامل از نمونه های طراحی داخلی منزل باشد. پیشنهاد می کنیم، به لینک زیر حتما سر بزنید:

طراحی داخلی مسکونی

و اما در این بخش در ادامه ی روند بررسی فضاهای مسکونی قصد داریم دو فضای دیگر را بررسی کنیم:

آپارتمان اول:

دیزاین این آپارتمان توسط طراح روس Konstantin Entalecev صورت گرفته است. این آپارتمان را می توان یک دیزاین ساده، ملایم و دوست داشتنی دانست. استفاده از رنگ خاکستری به صورتی که سردی خاصی بر فضا حکمرانی نکند، هنر طراح در این پروژه بوده است. در کنار استفاده از این رنگ خاکستری روی دیوار و رنگ خاکستری دیگر با تونالیته ی متفاوت، از کفپوش چوبی استفاده شده است که جریان انرژی را در فضا متعادل می کند.

در کنار همه ی موارد ذکر شده، رنگ آبی بصورت نقاشی دیواری به صورت فوکال پوینت عمل می کند و کشش خاصی ایجاد می کند. در انتها نیز این پلان آپارتمان کوچک قرار داده شده است.

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دیزاین آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دیزاین آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دیزاین آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دیزاین آپارتمان کوچک پلان آپارتمان کوچک

آپارتمان دوم:

و اما آپارتمان دوم نسبت به فضای اول، به ظاهر گرمای بیشتری دارد و این به دلیل استفاده از متریال چوب در حجم گسترده تر و رنگ قهوه ای در بخش های دیگر نظیر پرده هاست. با این حال فضا، حس مونوکرومیک دارد. بدین معنا که انگار از یک رنگ با تونالیته های متفاوت استفاده شده است. طراحی و دکوراسیون این آپارتمان توسط Kare Evgenii صورت گرفته است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را نیز مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دیزاین آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دیزاین آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دیزاین آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دیزاین آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دیزاین آپارتمان کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دیزاین آپارتمان کوچک

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,086

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *