نگاهی به طراحی داخلی سه آپارتمان زیر ۵۰ متر به همراه پلان، بخش ۱

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک

نگاهی به طراحی داخلی سه آپارتمان زیر ۵۰ متر به همراه پلان، بخش ۱ –

امروزه در شهرهای بزرگ کشور، آپارتمان های متراژ کم، بسیار زیاد هستند و به عبارت دیگر بخش عمده ای از جمعیت شهر نشین در شهرهای بزرگ ساکن آپارتمان های با متراژ زیر ۱۰۰ مترمربع هستند و تعداد بسیاری نیز ساکن آپارتمان های با متراژ حدود ۵۰ متر.

با توجه به پرطرفدار بودن این مقوله، در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی سه آپارتمان بیاندازیم که متراژی در حدود ۵۰ مترمربع دارند. این سه آپارتمان در سه بخش مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در انتهای هر قسمت نیز پلان آپارتمان مربوطه قرار داده خواهد شد. اگر آپارتمان شما نیز زیر ۵۰ مترمربع مساحت دارد و قصد داریم آن را طراحی مجدد کنید و یا چنانچه طراحی هستید که در حال طراحی یک آپارتمان با متراژ کم هستید و به دنبال ایده در این رابطه اید، پیشنهاد می کنیم این بخش را حتما مشاهده و بررسی کنید.

طراحی داخلی منزل اول:

این آپارتمان توسط طراح اوکراینی Nikita Bulatov و برای آپارتمانی در شهر کیف پایتخت اوکراین دیزاین شده است. مساحت مفید این آپارتمان تنها ۴۴ مترمربع است! در این آپارتمان، فضای نشیمن، اتاق خواب و سرویس بهداشتی به خوبی جانمایی شده اند. یکی از مسایلی که همواره در طراحی فضاهای کوچک برای طراح یک چالش است، جانمایی فضاها و حل کردن پلان است. برای این که بهترین جانمایی را داشته باشید، باید تا حد امکان کار ببینید و تجربه کسب کنید و خلاقیت خود را چاشنی نمایید.

در این آپارتمان با متراژ کم، چوب به عنوان کفپوش، دیوار کوب و سقف مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین متریالی نظیر بتن اکسپوز نیز در فضا مورد استفاده قرار گرفته است. شاید در فضای ۴۴ متری بتن اکسپوز چندان مورد پیشنهاد نباشد، اما در این طرح، همنشینی خوب چوب، بتن، رنگ سفید و سیاه، قابل توجه است و در واقع استفاده از بتن اکسپوز کاملا منطقی به نظر می رسد.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان و در انتها نیز پلان آن را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل کوچک

پلان

پلان آپارتمان 50 متری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Deisgning

تعداد بازدید: 969

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *