نگاهی به دیتیل های شگفت انگیزترین و بزرگترین راه پله چوبی که تا کنون دیده اید

راه پله چوبی،راه پله خلاقانه

شگفت انگیزترین و بزرگترین راه پله چوبی که تا کنون دیده اید

شاید راه پله های چوبی زیادی را دیده باشید که از این راه پله بزرگ تر هستند، اما قطعا هیچکدام به اندازه این راه پله خاص و منحصر بفرد نبوده و نیستند. راه پله ای بسیار بزرگ که به شکل یک مار است و ۴ طبقه ی یک ساختمان را به یکدیگر متصل می کند. ای راه پله چوبی مجسمه مانند و متفاوت توسط Ora Ito برای ساختمانی در شهر پاریس طراحی شده است.

شاید شما نیز به عنوان یک معمار راه پله هایی طراحی کرده باشید. شاید از جنس چوب و شاید با دیگر متریال ها نظیر فلز. اگر این کار را کرده باشید، قطعا می دانید برای یک راه پله چوبی چرخان، نیاز به تعریف دیتیل های خاصی است. در این بخش قصد داریم دعوت کنیم تصاویر این راه پله مار مانند را مشاهده نمایید. همچنین تصاویری نزدیک از دیتیل های این راه پله نیز فراهم شده است که می تواند برای معماران جذاب باشد.

راه پله چوبی،راه پله خلاقانه راه پله چوبی،راه پله خلاقانه راه پله چوبی،راه پله خلاقانه راه پله چوبی،راه پله خلاقانه راه پله چوبی،راه پله خلاقانه راه پله چوبی،راه پله خلاقانه راه پله چوبی،راه پله خلاقانه راه پله چوبی،راه پله خلاقانه راه پله چوبی،راه پله خلاقانه راه پله چوبی،راه پله خلاقانه راه پله چوبی،راه پله خلاقانه راه پله چوبی،راه پله خلاقانه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 972

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *