نگاهی به برترین سالن غذاخوری ۲۰۱۹ با تم خاکستری

نگاهی به برترین سالن غذاخوری ۲۰۱۹ با تم خاکستری

همانطور که می دانید سالن غذاخوری جزو فضاهای عمومی یک خانه می باشد. همچنین یک فضای ایده آلی برای برگزاری میهمانی ها، سرو غذا و در در مجموع می توانیم بگویی فضایی است که افراد یک خانواده معمولا در  آن گرد هم می آیند. بنابراین در دکوراسیون سالن غذاخوری نکات بسیاری را می توان منعکس کرد. برای مثال اگر نورپردازی را در نظر می گیرید، انتخاب نوع و سایز آن باید به گونه ای باشد تمامی بخش های میز غذاخوری را نیز در بر بگیرد. در این بخش قصد داریم تا نکاتی را راجع به اصول طراحی داخلی سالن غذاخوری برای کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم. در ادامه مطالب نیز نگاهی به برترین سالن غذاخوری ۲۰۱۹ با تم خاکستری بیندازیم. 

نورپردازی:

نورپردازی یکی از ویژگی های اصلی هر اتاق است و به طور ایده آل باید طیف وسیعی از گزینه های روشنایی را برای هر گونه فضایی فراهم کند. نورپردازی مناسب برای تمامی بخش های خانه کارآمد می باشد، در فضای غذاخوری نیز به ایجاد محیطی گرم و صمیمی کمک می کند. به طور ایده آل شما بایستی از لامپ های ۲۰۰ تا ۴۰۰ وات برای این بخش انتخاب کنید، اما طراحان در سال های اخیر توصیه می کنند تا نورپردازی را در چند سطح به کار ببرید. در این راستا سعی کنید تا در نورپردازی از لامپ های سقفی، دیواری و همچنین از نور طبیعی خورشید استفاده کنید. حتی فرم لامپ ها نیز در طراحی سالن غذاخوری اهمیت دارد. سعی کنید هنگام خرید لوستر برای این بخش متناسب با فرم میز غذاخوری آن را انتخاب کنید. برای مثال لوسترهای گرد برای میزهای گرد مناسب است یا این که برای میزهای مستطیلی از لوسترهای خطی و چهار ضلعی استفاده کنید. در نهایت باید بگوییم که علاوه بر همه این موارد ذکر شده باید سایز فضا را نیز در نظر داشته باشید. اگر فضای بزرگی دارید باید برای آن یک لوستر نسبتا بزرگ انتخاب کنید، یا اینکه اگر فضای شما کوچک است بهتر است که از لوسترهای کوچک تر برای این فضا در نظر داشته باشید.

بازی با رنگ ها:

رنگ هایی که شما برای مبلمان، پارجه ها وسایر اشیای به کار رفته در این فضا استفاده می کنید، به شما کمک می کنید تا بهترین رنگ را برای این فضا انتخاب کنید. رنگ های خنثی مانند قهوه ای، بژ، خاکستری و سفید جزو بهترین طیف های رنگی هستند که برای این بخش مناسب می باشند. اگر شما نیز از دسته رنگ های خنثی برای پوشش فضا استفاده می کنید، سعی کنید تا سایر اشیای و اکسسوری های تزئینی را نیز از رنگ های غیر خنثی انتخاب کنید تا بتوانید میان آن ها تعادل ایجاد کنید. از استفاده از طیف های رنگی با انرژی و جسورانه نهراسید. سعی کنید با به کار بردن رنگ های متضاد در این بخش از فضای منزل خود تنوع وایجاد کنید.

تزئین دیواره ها:

نکته ای ضروری: هرگز رنگ آمیزی و تزئین دیواره داخلی اتاق غذاخوری منزل خود را دست کم نگیرید. استفاده از رنگ های متنوع و همچنین نصب تابلو های نقاشی و عکس می تواند در ایجاد جذابیت بصری در این بخش از خانه شما تأثیر عمیقی داشته باشد.

قرار دادن اکسسوری ها:

اکسسوری هایی مانند گلدان، و اشیای دکوراتیو باعث می شود تا سالن غذاخوری شما دارای ویژگی های منحصر به فرد خود شود و شخصیتی انحصاری پیدا کند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دکوراسیون سالن غذاخوری ۲۰۱۹ با تم خاکستری دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 924

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *