نگاهی به جدید ترین نمونه های دکوراسیون آرایشگاه در سال گذشته

دکوراسیون آرایشگاه ایرانی

نگاهی به جدید ترین نمونه های دکوراسیون آرایشگاه در سال گذشته

اگر به خاطر داشته باشید در بخش هایی که گذشت، مطالبی در رابطه با طراحی داخلی سالن زیبایی را برایتان به اشتراک گذاشتیم. اما آن چه در این بخش قصد پرداختن به آن را داریم نمونه های دکوراسیون آرایشگاه در سال ۲۰۱۹ می باشد. بسیاری از طراحان معتقدند که یک سالن زیبایی برای جذب مشتریانش باید به اندازه کافی زیبا و جذاب به نظر برسد. بنابراین طراحان باید روی طراحی فضاها تأکید کرده و از پتانسیل موجود در آن استفاده کنند تا سالنشان زیبا و خاص جلوه کند. در این بخش در خط معمار نیز به برخی از نکات مهمی که در ایجاد سالن زیبایی، شما را راهنمایی می کند اشاره خواهیم کرد.

به مشتری خود فکر کنید

سالن های زیبایی موفق اغلب تصوری از مشتری های ایده آل خود دارند. بعد از آن مرحله به ارائه خدمات و امتیازات دیگر می پردازند تا مشتریان را به خود جلب کنند. بدین صورت در ابتدای کار می توانید کانترهای سنگی و لوستر ها را نظر بگیرید. انتخاب مناسب کانترها می تواند در نگاه اول مشتری را به خود جذب کند.

انتخاب یک تم منحصر به فرد

برای انتخاب و به کاربردن مبلمان نیز باید سلیقه و علاقه مشتریان را نیز در نظر داشته باشید. بدین ترتیب با توجه به نوع مشتری و محلی که سالن زیبایی شما در آن قرار گرفته، باید مبلمان را انتخاب کنید. برای انتخاب مبلمان گزینه های مختلفی وجود دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

انتخاب رنگ روشن برای مبلمان: رنگ های روشن باعث ایجاد نشاط و سرزندگی در میان افراد می شود. رنگ قرمز مبلمان در تضاد با دیواره های سفید، جلوه ای چشمگیر ایجاد می کند و باعث افزایش انرژی به افراد حاضر در سالن زیبایی می شود.

سبک مدرن: به کارگیری سبک مدرن و استفاده از متریالی مانند سنگ مرمر، سرامیک هایی با نقوش زیبا می تواند فضایی مدرن، ساده و زیبا را ایجاد کند. ایجاد دکوراسیون مدرن، ساده و روشن می تواند در جذب مشتری نقش مهمی را داشته باشد.

برجسته سازی: سعی کنید با استفاده از نورپردازی ها و آینه ها، اشیای موجود در سالن زیبایی خود را برجسته جلوه دهید. این تکنیک به خصوص برای سالن های زیبایی که دارای سقف های بلندی هستند به خوبی به کار می آید.

خلاقانه عمل کنید

در چنین صنعتی که مبتنی بر بیان است، سعی کنید تا خلاقانه عمل کنید. شما می توانید از ابزار های کاری سالن زیبایی خود که دیگر کارآیی ندارند به عنوان عنصر دکوراتیو استفاده کنید.

استفاده از تمامی فضای موجود

هر جایی که به چشم مشتری شما می آید، بازتابی در تجارت شما خواهد داشت. پس توصیه می شود که به چنین فضاهایی بیندیشید. بنابراین شما باید تمامی فضاهای موجود در سالن خود را از لحاظ تم و عملکرد در نظر داشته باشید. همچنین، شما نباید نسبت به فضای بیرونی بی توجه باشید. نمای بیرونی سالن زیبایی شما باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر داشتن جذابیت، تصویری از فضای داخلی را نیز به مخاطب منتقل کند و مخاطب را در نگاه اول جذب کرده و به داخل سالن فرا خواند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دکوراسیون آرایشگاه دعوت می نماید.

دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی دکوراسیون آرایشگاه ایرانی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم 

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

 

تعداد بازدید: 1,090

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *