نمونه میز تلویزیون مدرن و روستیک

میز تلویزیون مدرن و روستیک

نمونه میز تلویزیون مدرن و روستیک

امروزه، میز تلویزیون به عنوان یکی از اکسسورهایی که در هر منزل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد، دچار تغییرات اساسی در طراحی شده است. اگر گذشته را به خاطر بیاورید، در گذشته، میز تلویزیون شامل یک کمد بود. اما امروزه با روند مدرن شدن طراحی داخلی و دکوراسیون منازل، میز تلویزیون نیز دستخوش تغییرات فراوانی شده است. امروزه سلایق عمومی مردم، گرایش زیادی به کارهای چوبی و با سبک روستیک و مدرن پیداکرده است و کمتر شاهد استفاده از متریال هایی نظیر شیشه و فلز در میز تلویزیون مدرن هستیم. در این بخش، قصد داریم با همراهی شما، به بررسی نمونه های میز تلویزیون مدرن و روستیک بپردازیم. بنابراین اگر قصد ساخت و خرید میز تلویزیون را دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را حتما مطالعه نمایید.

میز تلویزیون به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل

یکی از نمونه هایی که امروزه مورد استفاده است، این است که فضای تلویزیون شامل میز تلویزیون و دیوار پشت تلویزیون به عنوان بخشی از فضای نشیمن، طراحی داخلی گردد. در این حات شما قرار نیست میز تلویزیون بخرید! بلکه کار طراحی منزل خود را به یک شرکت طراحی داخلی و دکوراسیون می سپارید. این گروه در طراحی منزل شما، فضای نشمن را طراحی می کنند و در این حالت میز تلویزیون و دیوار پشت تلویزیون، به عنوان بخشی از کل فضا طراحی می گردند. در زیر نمونه هایی از میز تلویزیون که در قالب طراحی و دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی می باشد را مشاهده می نمایید. لازم به ذکر است، طراحی منزل و طراحی فضای تلویزیون، در صورتی که شما مالک باشید پاسخگو است و برای آپارتمان اجاره ای، این کار مقرون به صرفه نخواهد بود.

میز تلویزیون مدرن و روستیکمیز تلویزیون مدرن و روستیک

میز تلویزیون مدرن و روستیک

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده نمودید، فضای پیرامون تلویزیون در واقع جزئی از طراحی فضای نشیمن است. در این حالت هیچ چیزی تحت عنوان میز تلویزیون خریداری نشده است! اما همانطور که پیش تر اشاره نمودیم فضای تلویزیون طراحی شده، تنها در صورتی که شما مالک باشید جواب می دهد. در صورتی که شما از منزل اجاره استفاده می کنید، باید به سراغ خرید میز تلویزیون بروید. در این حالت، باید از میز تلویزیونی استفاده کنید که قابلیت جابجایی دارد. ما در این مطلب به سراغ نمونه های میز تلویزیون مدرن و روستیک رفته ایم. در ادامه به این نوع میزها که موضوع اصلی این بخث است، می پردازیم.

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن در راستای طراحی داخلی به سبک مدرن ایجاد شده است. امروزه، در خانه ها و منازل ایرانی، استفاده از این نوع میز در حال گسترش است. برای سبک مدرن، طرح های بسیار زیادی قابل ارائه است. همچنین می توان از متریال های مختلفی استفاده نمود. اما ما به سراغ نمونه هایی از میز رفته ایم که با متریال چوب یا مشتقات چوبی کار شده اند و امروزه طرفداران زیادی دارند. اگر به مراکز فروش میز تلویزیون در نقاط مختلف مراجعه نمایید، احتمالا میزهایی شبیه به این نمونه ها را مشاهده خواهید نمود. اما ما سعی نموده ایم تا نمونه هایی را ارائه کنیم که نسبت به آنچه در بازار وجود دارد، نسبتا طرح خلاقانه تری دارند. به عنوان مثال از چوب با بافت متفاوتی استفاده شده است.

معمولا میز تلویزیون مدرن در بازار با ام دی اف با روکش های مختلف کار می شوند. روکش هایی با طرح های متنوع و رنگ های متفاوت. از رنگ سفید گرفته تا رنگ چوب و رنگ مشکی. بنابراین اگر از میز تلویزیون ام دی اف استفاده می کنید، دست شما در انتخاب رنگ و طرح کاملا باز است. چرا که تنوع روکش بسیار بالاست.

میز تلویزیون روستیک

نکته دیگری که در مورد میز تلویزیون مدرن ذکر آن ضروری به نظر می رسد، این است که میزهای تلویزیونی که با چوب طبیعی کار می شوند، قیمت تمام شده ی بالاتری خواهند داشت. والبته این راهم بدانید که درست است که قیمت چوب بالاست، اما هیچ چیز مانند چوب طبیعی نخواهد شد. گرما، انرژی، حس زندگی، زیبایی، بافت های طبیعی روی چوب و … همه از جمله مواردی هستند که چوب را تبدیل به عنصر محنصر بفرد می کنند. معمولا میزهایی که با چوب طبیعی کار می شود، با عنوان روستیک شناخته می شوند. کلمه روستیک اشاره به یک سبک طراحی داخلی دارد اما معمولا کارهای چوبی (چه میز ناهارخوری و چه میز تلویزیون) که بافت طبیعی چوب را حفظ کرده باشند، در زمره ی کارهای روستیک رده بندی می شوند.

پدیده نوظهور در عرصه کار چوب، ترکیب سبک های روستیک و مدرن است. به طور دقیق تر، در مورد میز تلویزیون باید اینطور گفت که برخی میزها با چوب طبیعی و با حفظ بافت طبیعی چوب اما در قالب سبک مدرن طراحی و کار می شوند. این نوع میز زیبایی منحصر بفردی دارد. نمونه ای از این نوع میز را در ادامه مشاهده می نمایید.

میز تلویزیون مدرن و روستیک

آنچه در بازار تحت عنوان میز تلویزیون چوبی فروخته می شود، در حقیقت ورق ام دی اف با روکش های چسبی، شبیه به چوب طبیعی است که شما نیز خود این را خوب می دانید. نمونه هایی که در ادامه مشاهده خواهید نمود، هم به سبک روستیک و هم به سبک مدرن و یا ترکیبی از هر دو و همچنین با متریال های چوب طبیعی و ام دی اف هستند. با خط معمار همراه باشید.

میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک میز تلویزیون مدرن و روستیک

میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن و روستیک

 

میز تلویزیون، کنسول و میز جلومبلی

یکی از اتفاقاتی که در مورد میز تلویزیون می افتد، این است که این میز به کنسول و میز جلو مبلی به صورت هماهنگ خریداری می شود. یعنی این سه دارای یک طرح مشترک و متریال مشترک هستند. برای کسانی که در منازل اجاره ای زندگی می کنند، اگر به دنبال ایجاد نوعی یکسان سازی و یکپارچگی فضا و رعایت هارمونی در فضای خانه هستند ما پیشنهاد می کنیم که این مدل از مبلمان و اکسسوری را در نظر داشته باشند. برای آشنایی بیشتر، می توانید نمونه های زیر را مشاهده نمایید:

میز تلویزیون مدرن و روستیک

میز تلویزیون مدرن و روستیک

اندازه میز تلویزیون

ابعاد میز تلویزیون کاملا سفارشی و بسته به فضای منزل ما، قابل تغییر خواهد بود. اما در بازار، معمولا میزهای تلویزیون با ابعاد مشخصی وجود دارند که به صورت سری تولید می شوند و معمولا در خانه های مختلف می توان از آنها استفاده نمود. اما اگر قصد میز تلویزیون سفارشی را داریدف می توانید هر ابعادی را استفاده کنید و محدودیتی نخواهید داشت. در تصویر زیر، نمونه ای از ابعاد یک میز تلویزیون استاندارد قرار داده شده است تا بیشتر با ابعاد میز تلویزیون آشنا شوید. بخاطر داشته باشید که ابعاد اصلی میز تلویزیون شامل طول، عرض و ارتفاع می باشد.

میز تلویزیون مدرن و روستیک

نکته: ابعاد بر اساس سانتیمتر هستند.

 

تحریریه خط معمار

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 5,245

۱ دیدگاه

  1. عادل گفت:

    باسلام خدمت طراحان عزیز.بنده نمونه کارهاتونو دیدم.واقعاًکارهاتون حرفه ایه و دوست داشتنی.خداقوت و ممنونم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *