نمونه موردی بررسی ورزشگاه، ورزشگاه امام رضا مشهد

نمونه موردی بررسی ورزشگاه، ورزشگاه امام رضا مشهد

نمونه موردی بررسی ورزشگاه، ورزشگاه امام رضا مشهد –

در این بخش پاورپوینت بررسی یک نمونه موردی داخلی ورزشگاه را آماده نموده ایم. این پاورپوینت در ۵۰ اسلاید می باشد که در ادامه مطلب میتوانید به صورت رایگان دانلود نمایید.

گزیده ای از متن :

به نظر می‌رسد بعد از سال‌ها باید منتظر یک اتفاق خوب در زمینه ساخت یک ورزشگاه مدرن در کشور باشیم. ورزشگاه امام رضا در مشهد مقدس آخرین روزهای ساخت را سپری می‌کند.

اولین استادیوم مسقف ایران که پیش از این رییس فدراسیون فوتبال آن را بی نظیرترین طرح ورزشی در ایران خواند، می تواند الگویی برای ساخت دیگر پروژه‌های عمرانی ورزش ایران باشد، ورزشگاهی منحصر به فرد که قابل مقایسه با دیگر ورزشگاه‌های ایران نیست و می‌توان به پشتوانه آن مسابقات بزرگی را در مشهد برگزار کرد. پیشرفته‌ترین و مجهزترین استادیوم چندعملکردی ایران در قلب مشهد، فعالیت خود را تا چندی دیگر آغاز خواهد کرد.

بدون شک با بهره برداری از چنین مجموعه ای بی نظیر در سطح کشور ، برگ زرین دیگری بر دفترچه افتخارات خادمین آستان قدس رضوی در عرصه خدمت رسانی به مردم رقم خواهد خورد.

استادیوم ۳۰۰۰۰ نفری امام رضا (ع) در زمینی به مساحت ۵/۴ هکتار و با زیربنای حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع در تقاطع بلوار خیام و فردوسی و در ضلع شرقی سایت ۱۲ هکتاری مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی احداث شده است.

 

    نمونه موردی بررسی ورزشگاه، ورزشگاه امام رضا مشهد

    حجم: ۲ مگابایت

   فرمت: PPT

 

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,282

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *