نمونه استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری

استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری

نمونه استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری

 در این بخش قصد داریم تا به نمونه استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری بپردازیم. چوب به عنوان یک متریال طبیعی مناسب برای دکوراسیون فضاهای اداری می باشد. چوب ارزش و اهمیتی را که شایسته آن است هرگز به دست نخواهد آورد، اما با وجود این در بسیاری از موارد قابل توجه است و حضور فزاینده ای را در فضاهای اداری در ایالات متحده؛ مرکز هلند و  شمال اروپا دارد. استفاده از متریال طبیعی چوب در فضاهای اداری مزایای مختلفی دارد. اولا باید توجه داشت که چوب چوب طبیعی ترین مواد ساختمانی است. در دوره ای چوب، به عنوان یک متریال محبوب تر و پرکاربرد تر از متریالی همانند فلز و پلاستیک قرار گرفت، باوجود این چوب دارای ماهیتی طبیعی و مدرن است. در واقع می توانیم بگوییم که چوب در سبک های دکوراسیون داخلی همچون مدرن، اسکاندیناوی، روستیک و مینیمال و سایر سبک های دکوراسیون دیده می شود. این روند فقط در دکوراسیون داخلی منازل استفاده نمی شود بلکه، در فضاهای اداری نیز کاربرد دارد.

هدف اصلی استفاده از چوب در طراحی داخلی ایجاد فضای گرم و محیطی سالم می باشد. به طور خلاصه می توانیم بگوییم محیط زیستی که در خدمت مبارزه با خستگی روزمره می باشد و فرد را به کار وفعالیت تشویق می کند. لازم به ذکر است که چوب متریالی است که کاربرد های فراوانی دارد هم می توان در پوشش دیواره ها و کف و همچنین در مبلمان استفاده کرد.بدین معنی که استفاده از این متریال به پوشش کف و دیواره ها محدود نمی شود. در ادامه به شرح نمونه استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری می پردازیم. این پروژه شامل طراحی داخلی دفتر کار شرکت Poly K18 می باشد. این پروژه در سال ۲۰۱۷ توسط استودیو Pone انجام شده است. دفتر POly K18 سعی دارد تا منطقه تجاری مرزی خود را در شهر Wuhan چین توسعه دهد. با استفاده از این فرصت، از تیم طراحی Pone انتظار می رود که ویژگی های رشد و تجربه از فضا را در هم ادغام کرده و نقش کامل مردم را به عنوان بهترین عامل برای حیاتی دفتر در طراحی آن بازی کند. در این فضای اداری چوب به عنوان یک عنصر اصلی و کاربردی برای رسیدن به هدف طراحان به کار رفته است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری استفاده چوب در دکوراسیون داخلی اداری

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 769

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *