معماری کوشک خانه، گروه معماری سرسایه

معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا

معماری کوشک خانه

معماری: دفتر معماری سرسایه

موقعیت: ایران، اصفهان

معمار مسئول: بهنام سفیدی

متراژ: ۴۷۲ مترمربع

سال: ۱۳۹۶

چوب نما: Novawood

همکار طراحی: هنگامه اکبری

اجرا: محمد احسان بیان زاده، فرهاد بهرامی پور

سازه: محمود نجفی

عکس: فرشید نصرآبادی

دور بودن از طبیعت و زندگی آپارتمان نشینی در شهرهای بزرگ، یکی از معضلات زندگی در جوامع مدرن امروزی بویژه شهرهای بزرگ است. مردمی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، حال، نیاز به نزدیکی به طبیعت، همجواری با آن و استفاده از لطافت و روح طبیعت را بیش از پیش احساس می کنند و به عبارت بهتر و صریح تر، امروزه، کمبود و خلا طبیعت در زندگی تک تک ما احساس می شود.

در حومه شهر اصفهان، شهر کوچک و نسبتا سرسبز به واسطه ی وجود باغ های بزرگ قرار گرفته است که کوشک نام دارد. کاین شهر موقعیت این پروژه است.

سایت پلان پروژه، در واقع یکی از باغ های شهر کوشک است که این باغ تبدیل به یک ویلا و ساختمان مسکونی شده است. برای این تغییر کاربری، کارفرما دو هدف را در نظر داشته است.

  • نزدیک شده و مجاورت با طبیعت
  • ایجاد فضایی برای اوقات فراغت با طبیعت و آب و هوای مناسب تر نسبت به شهر اصفهان

با این اوصاف، دعوت می کنیم سری به ویلای کوشک بیاندازید که آخرین پروژه ی گروه معماری سرسایه و شخص بهنام سفیدی است. در ادامه می توانید تصایر نمای ویلا ، محوطه ی آن، فضاهای داخلی، دیاگرام ها، روند طراحی پروژه، پلان ها، سکشن ها و …. بیاندازید. با خط معمار همراه باشید.

معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا  معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا معماری ویلا،طراحی نمای ویلا،طراحی داخلی ویلا

پلان ها، دیاگرام ها، سکشن ها و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 7,895

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *