معماری و طراحی داخلی ویلای RIKAS

معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه

معماری و طراحی داخلی ویلای RIKAS

معماری: استودیو ۳DM

موقعیت: جزیره مالت

مساحت: ۲۰۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

در این بخش خط معمار قصد دارد تا به معماری و طراحی داخلی ویلای  RIKAS بپردازد. این پروژه بر روی سایتی به مساحت ۹۰۰ مترمربع در منطقه Maliena قرار دارد و صاحب آن زوج جوانی هستند که با دو فرزند خویش زندگی می کنند. این کانسپت از همان مرحله ابتدا بر سادگی، ناب بودن و جسارت در طراحی تأکید داشت. شکل ساختمان اساسا یک واکنش به سایت است که در آن واقع شده است، درحالی که فضای داخلی مانند یک ابزاری برای پر کردن شکاف میان زیبایی و عملکرد فضاهای مختلف درون ساختمان استفاده می شود.

این طراحی بدین معنی است که از طریق آن می توان اهمیت عوامل طبیعی مانند ایجاد فضاهای جذاب با استفاده از نور و سایه را بررسی کرد: کانسپتی که یادآور دوره رنسانس و تکنیک “کیاروسکورو” بود. در طبقه همکف، فضای داخلی  غرق در نور طبیعی بود. نور طبیعی در هر ۴ سطح خانه از طریق دو حیاط که به علاوه هوای محیط را مطبوع می سازد، نفوذ می کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه

معماری و طراحی داخلی ویلا 5 طبقه

پلان ها، دیاگرام، سکشن وغیره.

     تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 1,710

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *