معماری و دیزاین داخلی ویلای دوبلکس

معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس

معماری و دیزاین داخلی ویلای دوبلکس

معماری: استودیو KA

موقعیت: استرالیا، Vaucluse

مساحت: ۹۳۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۹

پروژه معماری و دیزاین داخلی ویلای دوبلکس MM از قابلیت معماری به چشم انداز زیبا و رو به منظره ی نمادین سیدنی ارتقا یافت. جهت گیری و هماهنگی آن، دیدگاه هایی را که به سوی فضای معماری سایت به دست می آید، ایجاد می کند. ابعاد حجمی حیاط خلوت و اتصالات بصری به فضاهای پایین و بالا، اجازه می دهد که نور طبیعی در راهروهای رو به جلو در سراسر خانه بتابد. موقعیت و جایگاه بی نظیر ویلای MM در بندر سیدنی بدان معناست که طراحی پروژه نیز در این راستا در حرکت می باشد.

ترکیب هر اتاق با رابطه آن با چشم انداز بیرونی تصدیق می شود، جایی که فضاهای غیر معمول و قابل بازگشت حذف شده و در عوض به چشم انداز ها افزوده شده است. تنش سنتی بین مناطق عمومی و کاربری در طراحی، با ایجاد ارتباط بصری بین مناطق برای حذف تمایز بین این فضاهای متضاد و افزایش شفافیت، مورد توجه قرار گرفت. با دیدگاهی چنین به عنوان نقطه کانونی، فضاهای خدماتی با پلان باز می باشند و به طور پیوسته و یکپارچه همراه با فضاهای نشیمن و سطوح ارتباطی می باشند. نوار دیواره های محصور شده چشم را به سمت بیرون، همراه با آستانه بیرنی و داخلی، توسط فضای باز بزرگ پراکنده می شوند. وُیدهای مرتفع در فضای نشیمن و حیاط این ارتباط را گسترش می دهند،  زیرا این دیدگاه به عنوان مجموعه ای از لحظات در هنگام ساختن راه در سراسر خانه ارائه می شود. در مجموع این دیدگاه به عنوان یک مفهوم ثابت ظاهر شده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس معماری دیزاین داخلی ویلای دوبلکس

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Architizer

تعداد بازدید: 3,221

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *