معماری ویلا با نمای بتنی و چوب و طراحی داخلی مدرن

معماری ویلای مدرن

معماری ویلا با نمای بتنی و چوب و طراحی داخلی مدرن

معماری: استدیو طراحی برزیلی Raffo Arquitetura

موقعیت: برزیل

متراژ: ۳۷۳٫۱۳ مترمربع

سال: ۲۰۱۵

در این قسمت با بررسی طراحی نما، معماری و طراحی داخلی یک ویلای دیگر در خدمت همراهان عزیز خط معمار هستیم. این بار ویلای مورد بررسی در کشور برزیل واقع شده است. در واقع اگر در گذشته همراه خط معمار بوده باشید، حتما می دانید که ویلا، یکی از انواع ساختمان هایی بوده است که در گذشته بطور گسترده در خط معمار به آن پرداخته ایم و نمونه ویلاهای بسیار زیادی را مورد بررسی قرار داده ایم. پس اگر به دنبال ایده برای طراحی ویلا هستید، پیشنهاد می کنیم سری به لینک زیر بزنید:

طراحی ویلا

و اما بپردازیم به ویلای مورد بررسی این بخش یعنی ویلای Cumaru. این ویلا بصورت دوبلکس طراحی شده است و فضاهای عمومی و خصوصی بدین شکل از یکدیگر جدا شده اند. همانطور که در عنوان مشخص است و در تصاویر نیز مشاهده می نمایید، نمای ساختمان با دو متریال اصلی بتن و چوب کار شده است. در واقع امروزه، بتن و چوب را می توان دو متریال بسیار همراه دانست! چرا که بسیاری از معماران، چه در کارهای داخلی و چه در طراحی نما، از این دو متریال در کنار یکدیگر استفاده می کنند. این دو متریال علاوه بر ایجاد ترکیبی دلنشین، تعادل رنگ و انرژی بسیار خوبی دارد.

اما اگر بخواهیم نیم نگاهی به طراحی داخلی ویلا Cumaru نیز داشته باشیم، باید به استفاده از سبک مدرن و خلق فضایی گرم اشاره کنیم. خطوط صاف در طراحی، دلیلی محکم بر طراحی مدرن این ویلا هستند. از طرف دیگیر استفاده از چوب، سبب ایجاد فضایی بسیار گرم و دلنشین شده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر بخش های مختلف این ویلا را مشاهده و بررسی نمایید. اگر، به دنبال ایده برای طراحی ویلا هستید، تصاویر ارائه شده را بخوبی بررسی نمایید. در انتها نیز مجموعه ی کاملی از پلان، دیاگرام، سکشن و… با کیفیت بسیار در اختیار شما قرار داده شده است.

معماری ویلای مدرن

معماری ویلای مدرن معماری ویلای مدرن معماری ویلای مدرن معماری ویلای مدرن معماری ویلای مدرن معماری ویلای مدرن معماری ویلای مدرن معماری ویلای مدرن معماری ویلای مدرن معماری ویلای مدرن معماری ویلای مدرن معماری ویلای مدرن معماری ویلای مدرن معماری ویلای مدرن

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 4,406

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *