معماری ویلای مسکونی و مدرن، خانه ای درمیان صخره ها

طراحی ویلای مسکونی و مدرن

معماری ویلای مسکونی و مدرن، خانه ای درمیان صخره ها

این پروژه ویلای مسکونی به عنوان یک خانه و استودیو برای یک عکاس در میان کوه و صخره های مادرید،تعریف شده است. محیطی که فرد در آن به آرامش می رسد، و اطراف آن را گیاهان و طبیعت در بر گرفته است. در این پروژه دو موقعیت وجود داشت که طراحان در طی اجرا آن را توسعه دادند:

۱. استودیو عکاسی به عنوان یک محل کار برای صاحب خانه بود، و او زمان زیادی را در آنجا می گذراند.

۲. رابطه خانه با محیط طبیعی اطراف

کیفیت طرح و مشخصه سنگ در سایت، کمک زیادی در طراحی فضاها و حجم ها و متریال می کرد. طراحان پروژه را با جدا کردن حجم فضای مسکونی و استودیو از طریق یک زیر زمین با دیوار بتنی، آغاز کردند. دو حجم مسکونی به منظور تسلط یافتن بر محیط اطراف از فضای داخلی گسترش می یابد. طبقه همکف شامل ۳ اتاق خواب، ۲ سرویس بهداشتی، آشپزخانه و سالن غذاخوری، و یک سالن نشیمن بزرگ که رو به چشم انداز بیرون می باشد. فضای استودیو در طبقه اول قرار گرفته است. متریال به کار رفته در ساختار این ویلای مدرن، آجر، بتن اکسپوز و فولاد ضد زنگ می باشد. طراح برای پوشش نمای ساختمان از سنگ بومی این منطقه استفاده کرده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن طراحی ویلای مسکونی و مدرن

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Architizer

تعداد بازدید: 2,591

۱ دیدگاه

  1. Saeed گفت:

    خیلی خوب و قشنگ وفکر اقتصادی عالی.
    منم ی طراح هستم و ایده های معمارانه بسیار خلاقی دارم ولی متاسفانه…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *