معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری بر اساس سبک مدرن

معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری

معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری بر اساس سبک مدرن

معماری: ArchTonic Architecture Firm

موقعیت: مکزیک، مکزیکوسیتی

سال: ۲۰۱۶

مساحت زیربنا: ۶۰۴ مترمربع

ساختمانی که در این بخش قصد بررسی آن را داریم، به منظور کاربری اداری و در سه طبقه طراحی و ساخته شده است. این ساختمان متعلق به شرکت معماری Archtonic است و این شرکت ساختمان را به منظور استفاده خود طراحی نموده است. اینکه یک ساختمان بطور کامل با طرح یک شرکت معماری و برای خود ساخته شود، می تواند بسیار جذاب باشد. بسیاری از دفاتر معماری در سرتاسر دنیا، یک واحد از یک ساختمان را در اختیار دارند و چنین امکانی برای آنها وجود ندارد. اما ArchTonic ساختمان را برای خود و با توجه به سبک معماری مورد پسند، شرایط و نیازمندی های خود طراحی نموده و ساخته است.

نمای این ساختمان بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد، متریال های اصلی به کار گرفته شده روی نما، آجر به رنگ سفید، شیشه و فلز هستند. آجر روی نمای طبقات همکف اول بکارگرفته شده است و طبقه دوم، با متریال شیشه کار شده است تا دید خوبی در اختیار کاربران این طبقه قرار دهد.

در فضاهای داخلی اما، از متریال چوب و بتن استفاده شده است. متریال غالب همان گچ و رنگ سفید است اما از چوب به عناون کفپوش بهره گرفته شده و در قسمت هایی بتن اکسپوز نیز بصورت دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته است. از بحث انتخاب متریال های که بگذریم، نحوه حل کردن پلان این ساختمان اداری نیز، در انتها قرار داده شده است تا از پلان آن نیز بتوانید استفاده نمایید.

معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری معماری طراحی نما و داخلی ساختمان اداری

پلان، دیاگرام و ..

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,239

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *