معماری ساختمان مسکونی دو طبقه، مدرن و ساده

طراحی داخلی ساختمان مسکونی

معماری ساختمان مسکونی دو طبقه، مدرن و ساده

در این بخش قصد داریم نگاهی به معماری و بطور ویژه، طراحی داخلی ساختمانی مسکونی در شهر ملبورن، واقع در کشور استرالیا بیاندازیم. آنچه سبب شد این آپارتمان را بررسی انتخاب کنیم، طراحی و اجرای مدرن و بی نقص آن بود. حداقل به روایت تصاویر!

گروه معماری استرالیایی MODO Architecture برای طراحی این آپارتمان از سبک مدرن و متریال های روز مورد استفاده در این سبک بهره گرفته است. در تصویر بالا شما به متریال را در یک قاب مشاهده می نمایید که امروزه در معماری داخلی مدرن بسیار متداول هستند: MDF، بتن اکسپوز، کفپوش و دیوارکوب چوبی.

بر اساس اظهارات تیم طراحی، کارفرما در این پروژه، درخواست طراحی خانه ای باز، روشن و پرنور، استفاده از عناصر طبیعی و … را مطرح نمود. بر این اساس، پلان طبقه اول بصورت کاملا باز طراحی شد تا حس دلباز بودن فضا ایجاد گردد. برای دیوار سقف از متریال های گچ و کناف و برای دیوارها بطور مشترک از گچ و دیوارکوب های چوبی استفاده شد. برای کف نیز از بتن پولیش خورده استفاده شد. استفاده از MDF به رنگ سفید برای کانتر و کابینت های آشپزخانه نیز یکی از کارهایی بود که برای هر چه روشن به نظر رسیدن فضا انجام شد.

در نهایت اینکه، مطابق پلان بسیاری از ساختمان های مسکونی ویلایی دو طبقه، طبقه همکف به فضاهای عمومی نظیر آشپزخانه، نشیمن و فضای غذاخوری و طبقه بالا به فضاهای خصوصی اختصاص یافت. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این ساختمان ویلایی دو طبقه مدرن و ساده را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی ساختمان مسکونیطراحی داخلی ساختمان مسکونی

طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی داخلی ساختمان مسکونی

طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی داخلی ساختمان مسکونی طراحی داخلی ساختمان مسکونی

طراحی داخلی ساختمان مسکونی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 1,389

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *