معماری ساختمان مدرن، کاربرد خلاقانه چوب در نما

 ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی

معماری ساختمان مدرن، کاربرد خلاقانه چوب در نما

معماری استودیو Axial

موقعیت: اندونزی

معماران اصلی: Ferdy Tan, Sofia Tan

مساحت: ۷۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

عکاس: Mario Wibowo

در این بخش می خواهیم به بررسی معماری ساختمان مدرن Cl بپردایم. این خانه در سال ۲۰۱۷ ساخته شده و در تقاطع جاده ای پر تردد واقع شده است. در خواست صاحب خانه از طراح، ایجاد فضایی آرام و راحت، به دور از فشار و شلوغی بود. بنابراین برای دستیابی به هدف، طراح از شیشه های دوجداره در سراسر فضا به کار برد. به علاوه در نمای بیرونی از صفحات چوبی سوراخ شده  به کار برد. استفاده از این سطوح در طراحی نما باعث می شد تا فضای داخلی از بیرون دید نداشته باشد و همچنین نور ملایمی به داخل بتابد. 

در بخش ورودی خانه یک حوض آب، یک باغچه ی کوچک و همچنین یک استخر به طول ۱۰ متر دیده می شود. بنا به درخواست صاحب خانه اتاق ها به گونه ای قرار داردند که می توان از بالا از منظره زیبا و آرام پایین خانه از جمله باغچه، استخر، و حوض لذت برد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.
 ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلی  ساختمان مسکونی مدرن، معماری و طراحی داخلیتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 1,520

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *