معماری ساختمان مدرن، استفاده از سنگ Basalt در نما و دکوراسیون داخلی

معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی

معماری ساختمان مدرن، استفاده از سنگ Basalt در نما و دکوراسیون داخلی

معماری: Janghwan Cheon، Studio I

موقعیت: کره جنوبی

مساحت: ۱۵۷مترمربع

سال: ۲۰۱۷

عکاس: Yongsoon Kim

در این بخش قصد داریم تا به معماری ساختمان مدرنی بپردازیم که از سنگ Basalt در نما و دکوراسیون داخلی آن استفاده شده است. این پروژه ما بین دریای Jejo در جنوب و کوه Halla در شمال قرار دارد، و به تمام مناظر جزیره Jejo دید دارد. محیط اطراف بسیار جذاب  و دیدنی  می باشد. به طور طبیعی، ارتباط با دریا عامل مهمی در روند طراحی بود، بدین ترتیب طراح سعی کرده است خانه ای را طراحی کند تا از زیبایی طبیعت اطراف بهره مند شود.

برای لذت بردن از منظره جزایر Moon و Bam، بخش های اصلی مانند سالن نشیمن و اتاق خواب در قسمت جنوبی خانه رو به دریا قرار گرفته است. در نمای جلویی ساختمان، بخش پایینی خط مورب به گونه ای قرار گرفته است که قسمت بالایی ساختمان شناور به نظر می رسد. این باعث می شود تا حجم پویا به نظر رسد و تأثیر به سزایی بر مخاطب می گذارد. پوسته سفید ساختمان، نور را منعکس می کند و تضاد زیبایی را در کنار سنگ های بومی به کار رفته در سطح نما ایجاد می کند.

اتاق و سالن نشیمن در بخش فرورفتگی ساختمان قرار دارد و باعث می شود تا ساختمان شناور به نظر رسد و به نما عمق بدهد و حس تنشی را القا کند. در عوض در فصل تابستان این فضا خنک تر از سایر بخش ها می شود و در فصل زمستان نیز نور ملایمی به فضای داخلی می تابد. در مجموع این خانه دارای ساختاری ساده می باشد. سنگ بازالت که سنگ بومی این منطقه می باشد در اندازه های متفاوتی در طراحی نما و طراحی داخلی این خانه به کار رفته است.

در ادامه خط معمار را با دیدن تصاویر همراهی کنید.معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلی معماری مدرن، کاربرد سنگ در نما و طراحی داخلیپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 1,478

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *