معماری داخلی یک آپارتمان مدرن، مینیمال با استفاده مناسب از رنگ ها

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

معماری داخلی یک آپارتمان مدرن، مینیمال با استفاده مناسب از رنگ ها –

آپارتمانی که تصاویر طراحی داخلی آن را در این بخش مشاهده می نمایید،  توسط Lugerin Igor طراحی شده است و مربوط به آپارتمانی در منطقه ی Centalt Park شهر نیویورک است. برای کف و بخشی از دیوارها، از کفپوش چوبی استفاده شده است که بسیار کم رنگ است. در واقع تمام رنگ هایی که در این آپارتمان مورد استفاده قرار گرفته است بسیار کم رنگ هستند و شدت زیادی ندارند. تنها مبلمان مورد استفاده کمی پررنگ تر است و حالت فوکال پوینت دارد. رنگ خاکستری مورد استفاده روی دیوار آشپزخانه، کاشی خاکستری استفاده شده روی کف آشپزخانه و کانتر، و … هیچکدام شدت زیادی ندارند و در مجموع سعی شده است فضا حالت پاستیل گونه داشته باشد.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید و در صورتی که قصد طراحی یک آپارتمان مدرن دارید، از ایده های ارائه شده در این فضای مسکونی استفاده کنید.

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان مدرن،طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,266

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *