معماری داخلی دفتر کار به سبک های صنعتی و مدرن به رنگ سفید

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

معماری داخلی دفتر کار به سبک های صنعتی و مدرن به رنگ سفید –

امروزه استفاده از سبک طراحی صنعتی، و ترکیب آن با سبک مدرن، در طراحی دفتر کار و به طور کلی طراحی داخلی فضای اداری بسیار مرسوم است. استفاده از تاسیسات ساختمان به عنوان دکور، به بخشی از دیزاین دفاتر اداری تبدیل شده است و متریال هایی نظیر بتن، آجر و فلز بصورت اکسپوز در این فضاها مورد استفاده قرار می گیرد.

در این قسمت نیز قصد داریم به بررسی طراحی داخلی دفتر کاری بپردازیم که بر اساس سبک های صنعتی و مدرن (ترکیبی از دو سبک) کار شده است. این دفتر متعلق به شرکت Knowhere است که یک کمپانی بازرگانی و تجاری است و در شهر مادرید، پایتخت کشور اسپانیا واقع شده است.

همانطور که اشاره شد، رنگ سفید به عنوان یکی از رنگ های اصلی مورد استفاده قرار گرفته است و با رنگ آبی تیره در بخش های مختلف ترکیب شده است. استفاده از رنگ آبی تیره در یک بستر رنگی سفید، بسیار شاخص است و در واقع از این رنگ متضاد برای اهداف خاصی بهره گرفته شده است.

ستون هایی که در فضا وجود دارند نیز، معماری اسپانیایی را به فضا آورده اند. در واقع طراحی این دفتر بازسازی یک ساختمان قدیمی بوده است و سعی شده است تا از عناصر موجود در فضا به بهترین نحو استفاده گردد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر کار را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 714

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *