معرفی ۱۰ نمونه لامپ های متنوع برای میز غذا خوری

میز غذاخوری، ایده لامپمعرفی ۱۰ نمونه لامپ های متنوع برای میز غذا خوری

غذاخوردن همراه خانواده یکی از راه های داشتن رابطه گرم و صمیمی میان اعضای خانواده است. یک زمان عالی که هانواده در کنار هم می گذرانند. بنابراین فضای غذا خوری نیاز دارد که بتواند اعضا را دور هم گردآورد و حس خوب و مثبتی را به خانواده منتقل کند. بنابراین مهم است که این فضا به خوبی طراحی شود و نور مناسبی داشته باشد. اکثر خانه ها برای فضای غذاخوری از یک منبع برای روشنایی استفاده می کنند. بنابراین ما شما را برای انتخاب مناسب ترین نور برای فضای غذاخوری راهنمایی می کنیم. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا لامپ آویز، لوستر و یا کدام نوع لامپ برای فضای غذاخوری شما مناسب است.

قبل از هر چیزی در اینجا به یک سری از اصول اولیه برای انتخاب لامپ برای فضای غذاخوری می پردازیم:

۱٫موقعیت: فضای غذاخوری با نورهای معلق مانند، آویزلامپ یا لوسترها واقعا نمای زیبایی را به وجود می آورند. در صورتی که این نوع نورها را نصب می کنید باید موقعیت آن را در نظر بگیرید و مطمئن باشید که پایه نور در مرکز میز غذاخوری باشد.

 2. ارتفاع: ممکن است برای برخی سوال پیش آید که چه ارتفاعی برای نصب نور لازم است و ارتفاع آن باید به اندازه ای باشد که مانع دید نشود و به اندازه ای کوتاه باشد که فضا را روشن کند. مناسب ترین ارتفاع برای نصب لامپ ۲۸ الی ۳۹ سانتی متر از بالای میز غذاخوری می باشد.

در ادامه با هط معمار همراه باشید.

میز غذاخوری، ایده لامپ میز غذاخوری، ایده لامپ میز غذاخوری، ایده لامپ میز غذاخوری، ایده لامپ میز غذاخوری، ایده لامپ میز غذاخوری، ایده لامپ میز غذاخوری، ایده لامپمیز غذاخوری، ایده لامپ میز غذاخوری، ایده لامپتحریریه خط معمار

مترجم: مینامقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Home design lover

تعداد بازدید: 1,184

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *