معرفی متریال: سنگ کوارتز سایلستون

سنگ کوارتز سایلستون

معرفی متریال: سنگ کوارتز سایلستون

در راستای معرفی متریال های مدرن و روز دنیا به جامعه معمار و طراح، در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی سنگ مصوعی کوارتز سایلستون بپردازیم. آشنایی با متریال های روز دنیا یک از ضرورت برای معماران و طراحان می باشد. از این رو دعوت می کنیم مطالعه این بخش را از دست ندهید.

سنگ های مصنوعی امروزه جای خود را در صنعت ساختمان دنیا و همچنین ایران، باز نموده اند. کورین و کوارتز ، دو سنگ مصنوعی هستند که دارای تشابهات و تفاوت هایی هستند. کورین نسبت به کوارتز شناخته شده تر است و در بازار ایران، به وفور یافت می شود، اما صفحات کوارتز کمی کمتر شناخته شده است. در مورد هر دوی این متریال های باید این طور گفت که این سنگ های مصنوعی برای صفحات به کار می روند. صفحه کابینت، صفحه کانتر، میز، جزیره در آشپزخانه های جزیره ای و … .

زیبایی، مقاومت بالا، تنوع طرح و رنگ، قابلیت ترمیم، آنتی باکتریال بودن و بسیاری ویژگی های دیگر، سبب شده است تا سنگ های مصنوعی و مهندسی، تا حدود زیادی جایگزین متریال هایی نظیر MDF و حتی سنگ طبیعی، برای صفحات گردند. از آنجایی که پیش تر به معرفی کورین پرداخته ایم و نمونه های زیادی از آن را ارائه نموده ایم، در این بخش قصد داریم به بررسی کوارتز بپردازیم و بطور ویژه برند سایلستون را معرفی نماییم.

کوارتز نام ماده ای سخت در طبیعت است که بعد از الماس، به عنوان دومین ماده سخت در طبیعت شناخته می شود. سنگ مصنوعی کوارتز نیز با ترکیبی در حدود ۹۳ درصد کوارتز ساخته می شود و دلیل این نامگذاری نیز، همین امر است. صفحات کوارتز از سختی بسیار بالا و قابل قبولی برخوردار هستند و این امر سبب شده است تا به انتخاب مناسبی برای صفحات تبدیل گردند. مقاومت بسیار در بالا در برابر خط و خش، تنوع بسیار بالای طرح و رنگ، آنتی باکتریال بودن و … از ویژگی های کوارتز است. اگر شما نیز در حال انتخاب و ساخت کابینت، کانتر و … هستید، استفاده از کوارتز برای صفحه رویی را نظر داشته باشید.

سنگ کوارتز سایلستون

سایلستون نام برندی اسپانیایی است که کوارتز سایلستون را بطور گسترده در ایران عرضه نموده است. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنگ های مهندسی در دنیا به شمار می رود. کیفیت سنگ های تولیدی سایلستون، بسیار مناسب و از درجه کیفی و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. از طرف دیگر این شرکت اسپانیایی، تنوع بسیار بالایی از طرح و رنگ را در اختیار مشتری می گذارد. از این رو دست مشتری در انتخاب بسیار باز است. در ادامه برخی از سنگ های تولیدی این شرکت را مشاهده خواهید نمود. اگر قصد دارید تمامی طرح ها و رنگ های کوارتز سایلستون را مشاهده نمایید، می توانید لینک زیر را ببینید:

رنگ های کوارتز سایلستون

سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون

تحریریه خط معمار

منبع: شرکت ایران کورین

عرضه کننده و مجری صفحات کورین و کوارتز

تعداد بازدید: 2,016

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *