مسابقه معماری داخلی دلچه ویتا

مسابقه معماری داخلی دُلچه ویتا

مسابقه معماری داخلی دلچه ویتا –

ثبت نام

– برای شرکت در مسابقه معماری داخلی دلچه ویتا از طریق مراجعه به وب سایت های rokhdadmemari.com و dolcevita.ir ثبت نام نمایید.
– جهت شرکت در مسابقه ثبت نام مبلغ دو میلیون ریال ودیعه از شرکت کنندگان دریافت می گردد که این مبلغ در زمان تحویل آثار به همراه رسید دریافت آثار به شرکت کنندگان عودت داده خواهد شد.
– مبلغ ودیعه را به شماره حساب ۰۳۲۶۱۵۸۵۵۵۰۰۷ و یا شماره کارت ۱۸۳۳-۶۹۹۵-۶۹۱۵-۶۰۳۷ بانک صادرات، به نام زهره دهاقین واریز نموده و رسید پرداخت ودیعه را تا زمان باز پرداخت نزد خود نگه دارید.
– همچنین در صورتی که شرکت‏ کنندگان بخواهند از شرکت در مسابقه انصراف دهند می‏توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز ۳ تیر ماه ۹۶ فرم انصراف را در روی وب سایت dolcevita.ir پر نمایند.
* بدیهی است در صورت عدم اعلام انصراف تا تاریخ اعلام شده یا عدم تحویل کار ودیعه مسترد نخواهد شد.
پس از دریافت آثار بصورت حضوری یا غیر حضوری توسط دبیرخانه مبلغ ودیعه پس از ۵ روز از دریافت آثار به شماره کارت شرکت کننده واریز خواهد شد.
– با ثبت نام برای شرکت در مسابقه، "کُد شرکت در مسابقه" به صورت اختصاصی به هریک از شرکت کنندگان اعلام می‏گردد. این کُد شناسه اختصاصی شرکت ‏کنندگان بوده و در هنگام تحویل آثار باید بر روی اثر درج گردد.
– برگزارکننده مسابقه از شرکت کنندگان محترم تقاضا دارد تا قبل از ثبت نام در مسابقه زمانی را برای پر کردن فرم نظر خواهی این شرکت صرف نمایند و این شرکت را در بهبود خدمات و کالاهای خود یاری کنند.
جهت دریافت اطلاعات مورد نظر برای پر کردن فرم نظر خواهی به وب سایت این شرکت به آدرسdolcevita.ir و همچنین لینک های زیر مراجعه نمایید.

lghausys.com

edonedesign.it

cucinelube.it

cpparquet.it

lghausys.com

از شرکت کنندگان دعوت می گردد جهت آشنایی بیشتر با محصولات از شوروم دلچه ویتا دیدن نمایند.
* ساعت پاسخگویی به شرکت کنندگان از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با شماره تماس ۰۰ ۲۰ ۴۸ ۷۵ – ۰۲۱

موضوع مسابقه

طراحی معماری یک خانه مسکونی فرضی است. در این مسابقه آشپزخانه و سرویس ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و می بایست دارای طراحی به روز و پیشرو باشند. مدارک کامل مسابقه طبق تقویم در روز ۲۵ خرداد ۹۶ بر روی سایت بارگزاری می شود.

 

تقویم مسابقه

۱- زمان شروع ثبت نام و پرداخت مبلغ ودیعه مسابقه:۱ خرداد تا ۲۴ خرداد ماه ۹۶
۲- تاریخ تحویل مدارک مسابقه: ۲۵ خرداد ماه ۹۶
۳- زمان انصراف: تا پایان وقت اداری ۳ تیر ماه ۹۶
۴- زمان تحویل آثار: ۲۸ و۲۹ مرداد ماه ۹۶ از ساعت ۳۰/۸ الی ۱۷
۵- روز داوری: ۲ و ۳ شهریور ماه ۹۶
۶- ۹ شهریور ماه روز مراسم اعلام نتایج، اهدای جوایز و جلسه تشریحی هیئت داوران در جهت ارائه توضیحات و گفتگو با شرکت کنندگان
۷- مهلت ارائه شکایات شرکت کنندگان ۳ روز پس از اعلام نتایج مسابقه، ۱۳ شهریور ماه ۹۶
* درصورت ایجاد تغییر در هر یک از موارد فوق، اخبار لازم از طریق ایمیل، وب سایت و اینستاگرم رخداد معماری و دلچه ویتا به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
* داوری مسابقه به صورت یک مرحله ای انجام می شود.

شرکت کنندگان

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.
این مسابقه به صورت باز، آزاد و میان رشته‏ای مطرح می‏گردد و شرکت کنندگان می‏توانند هر ایده نو و یا پیشنهاد جدید و خلاقانه‏ای را در زمینه طراحی فضاهای مذکور داشته باشند.

برگزارکننده مسابقه

برگزارکننده این مسابقه شرکت دلچه ویتا می باشد. دلچه ویتا عضو جدیدی از گروه صنعتی نوین چوب است که با بیش از یک دهه فعالیت در صنایع چوب کشور، افتخار دارد با نگاهی متمایز به روش های تولید، ساخت و عرضه و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات، تکنولوزی ها و خطوط یکپارچه، مورد اعتماد هزاران سازمان تحت پوشش خدمات خود قرار گیرد. این شرکت با پشتوانه تحقیقات دپارتمانهای مهندسی، کلکسیونی از معتبرترین برندهای کالاهای ساختمانی دنیا و محصولاتی دوستدار طبیعت را بصورت انحصاری و با خدمات پیشرفته حمایتی پس از فروش در کنار ارائه بهترین مشاوره های صنعتی درشوروم بزرگ دلچه ویتا گردآوری نموده است. اعتقاد به مدیریت نوین و استفاده از منابع انسانی کارآمد در فضای کاری صمیمی، ارائه خدمات نوین، تعریفی متفاوت از آرامش و حمایت را در این مجموعه فراهم کرده است.
محصولات ساختمانی شرکت دلچه ویتا هم اکنون شامل کابینت های آشپزخانه با شاخه های متنوع و به روز ایتالیایی، سرویس های بهداشتی و حمام با تنوع بسیار بالا، دست ساز و امکان ترکیب دلخواه، کف پوش های پارکت با ابعاد و اندازه های متنوع و سطوح کورین می باشد.

اهداف مسابقه

هدف از برگزاری مسابقه معماری داخلی دلچه ویتا، ایجاد رقابت سالم میان متخصصین حوزه معماری و رشته های مرتبط و علاقمندان، جهت یافتن راهکارهایی برای ارتقاء سطح طراحی و در عین حال آشنایی این گروه با محصولات متنوع و ویژه شرکت دلچه ویتا و کاربرد این محصولات در رنگها و مدلهای مختلف و از سوی دیگر آشنایی این شرکت با نظرات و سلایق معماران خواهد بودکه تحقق این امر باعث افزایش توانایی این شرکت در تامین نیازها، متناسب با سبک و سلیقه معماران ایران و خدمتگزاری به معماری کشورمان می باشد. امید است با برگزاری این مسابقه نیز همکاری نزدیک تری بین شرکت دلچه ویتا و متخصصین حوزه معماری اتفاق بیافتد .

مقررات

-‏ مالکیت آثار طبق قانون حقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان می باشد.
– مسئولیت صحت مالکیت معنوی اثر برعهده شرکت کننده است و درصورت اثبات خلاف آن، ضمن حذف اثر از فرآیند مسابقه تمامی عواقب حاصله متوجه شرکت کننده خواهد بود.
– نمایش و انتشار و استفاده اجرایی از آثار با قید نام طراح برای شرکت دلچه ویتا محفوظ است.
– شرکت در مسابقه به صورت انفرادی، گروهی و یا در قالب اشخاص حقوقی مجاز است.
– نمایش فایل های طراحی شده از طریق شبکه های اجتماعی قبل از اعلام نتایج داوری ممنوع می باشد و این طرح ها از دور مسابقه خارج خواهند شد.
– درج نام یا لوگوی شرکت کنندگان (اشخاص حقیقی یا حقوقی) بر روی آثار ممنوع است.
-‏ هرگونه تماس داور با شرکت‌کنندگان درحیطه ی امور مسابقه و در طول مدت داوری چه‏ در محل دبیرخانه‏ی مسابقه و چه در محل تشکیل جلسات هیئت داوری و جز آن ممنوع است، مگر مواردی که در برنا‏مه‏ی مسابقه پیش‌بینی شده باشد.
-‏ هر فرد فقط می تواند عضو یک گروه باشد و یا به صورت انفرادی شرکت نماید.

جوایز

برنده اول: ۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و تندیس مسابقه معماری داخلی دلچه ویتا
برنده دوم: ۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و تندیس مسابقه معماری داخلی دلچه ویتا
برنده سوم: ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و تندیس مسابقه معماری داخلی دلچه ویتا

آدرس دبیر خانه مسابقه: پاسداران، خیابان اسلامی، نبش بوستان ششم، پلاک ۶۵، شوروم دلچه ویتا، تلفن: ۰۰ ۲۰ ۴۸ ۷۵ – ۰۲۱

competition@dolcevita.ir

 

ورود به صفحه مسابقه و ثبت نام

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: دبیرخانه مسابقه

تعداد بازدید: 2,131

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *