طرح هایی برای درب پارکینگ، این مجموعه متفاوت

درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان

شاید به این موضوع فکر نکرده باشید که برای پارکینگ هم می توان با جستجو در اینترنت به نمونه هایی بسیار خوب رسید! اما ما قصد داریم این کار را بکنیم. قصد داریم معماری و طراحی را از دورافتاده ترین نقاط یک ساختمان تا قسمت های بسیار پر رنگ بررسی کنیم و برای همه ی قسمت ها ایده و نمونه ارائه دهیم. امید ما این است که برای کسانی که به دنبال ایده و طرح می گردند، نمونه های خوب و ارزنده ای را ارائه نماییم.

با این توضیح، به سراغ مجموعه ای از درب های پارکینگ می رویم. پارکینگ هایی که برای ساختمان های مختلف با طرح های معماری مختلف دیزاین و ساخته شده اند و اگر شما قصد دارید برای یک ساختمان یک طرح خوب برای پارکینگ ارائه دهید. می توانید این نمونه ها را ببینید و از آنها برای کار خود ایده بگیرید.

درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان درب پارکینگ،طرح های درب پارکینگ،طرح پارکینگ ساختمان

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – contemporist

تعداد بازدید: 5,943

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *