طراحی کافی شاپ مدرن در دل یک ساختمان قدیمی، چین

طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ

طراحی کافی شاپ مدرن در دل یک ساختمان قدیمی، چین

عموما امروزه طراحی داخلی کافی شاپ ها بر اساس چند سبک خاص صورت می گیرد: مدرن، صنعتی، روستیک. یعنی شما به هر کافی شاپی که طی سالهای اخیر دیزاین شده است و امضای یک طراح یا معمار پای آن است بروید، خواهید دید که در یکی از سبک های طراحی ذکر شده می گنجد و یا نهایتا ترکیبی از این سبک هاست. البته نه اینکه به طور قطع چنین باشد اما خود شما نیز این موضوع را تایید می نمایید که به صورت غالب، طراحی کافی شاپ ها از این سه سبک خارج نیست.

اما کافی شاپی که در این بخش قصد بررسی آن را داریم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بر اساس سبک مدرن دیزاین شده است. متریال های به کار گرفته شده در این کافی شاپ و خطوط صاف استفاده شده در طراحی، تایید کننده ی این موضوع هستند.

از نکات قابل ذکر در مورد این کافی شاپ، باید به این موضوع اشاره داشت که این کافه در طبقه اول یک ساختمان قدیمی مربوط به سال ۱۹۸۰ قرار گرفته است و فضایی متضاد با کل ساختمان ایجاد نموده است. این کافه در شهر نانجینگ کشور چین واقع شده است.

معماری داخلی این کافی شاپ بر عهده Architecture firm FANAF بوده است. ترکیب رنگ دلنشین و جالبی که در این کافه صورت گرفته است، ترکیب رنگ قهوه ای روشن چوب و رنگ سیاه است. رنگ سیاه بر روی بدنه کافه کار شده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این کافی شاپ را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ طراحی کافی شاپ مدرن،دیزاین کافی شاپ مدرن،دکوراسیون داخلی کافی شاپ

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,646

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *