طراحی کافه ای گرم با متریال ها و رنگ های گرم

طراحی داخلی کافه

طراحی کافه ای گرم با متریال ها و رنگ های گرم

در این مطلب قصد داریم به بررسی یکی دیگر از پروژه های شرکت معماری آلمانی di-a بپردازیم. این دفتر معماری، نمونه کارهای فوق العاده ای به سبک مدرن را طی سالهای فعالیت خود انجام داده است. آنچه در نمونه کارهای این دفتر معماری مشخص و واضح است، اجرای پروژه های مدرن شاخص با کاربری های متفاوت است. اینطور می توان گفت که هر پروژه ای که توسط این دفتر انجام شده است، تبدیل به یک پروژه شاخص شده و این موضوع را می توان از جایزه های بین المللی طراحی، کسب شده توسط این دفتر نیز برداشت نمود.

در گذشته چند نمونه از کارهای این دفتر معماری را در خط معمار مورد بررسی قرار داده ایم. در صورتی که تمایل دارید سایر نمونه کارهای این دفتر معماری را مشاهده نمایید، از طریق لینک های زیر می توانید این پروژه ها را بررسی نمایید:

طراحی دفتر شرکت بین المللی Husqvarna Group در آلمان

طراحی دفتر customer service در شهر اشتوتگارت به سبک مینیمال

در این بخش اما قصد داریم به بررسی طراحی داخلی کافه Pano در قلب شهر اشتوتگارت آلمان بپردازیم. بنابر آنچه طراحان در مورد این پروژه عنوان نموده اند، هدف طراحی این کافه، خلق فضایی گرم، راحت و دوست داشتنی بوده است تا مشتریان بتوانند ساعاتی چند در این کافه با دوستان خود وقت بگذرانند. علاوه بر کیفیت طراحی، pano بر روی کیفیت محصولاتی که به مشتریان ارائه می کند، بسیار مصر است.

همانطور که در عنوان مطلب اشاره نمودیم، در طراحی این کافه از متریال ها و رنگ های گرم بهره گرفته شده است. در حقیقت اگر شما قصد خلق فضایی پرانرژی و گرم را داشته باشید، بهترین کار این است که متریال هایی که دارای چنین حس و حالی هستند استفاده نمایید و یا از رنگ هایی در فضا استفاده کنید که به رنگ های گرم بسیار نزدیک هستند. در این پروژه، از چوب به عنوان یک متریال زنده و گرم بطور گسترده ای استفاده شده است. کف فضا، ویترین های مورد استفاده از بخش های مختلف کافه و مبلمان مورد استفاده در فضا ، همگی با متریال چوب کار شده اند.

یکی از نکاتی که در طراحی این کافه متفاوت و جذاب به نظر می رسد، این است که در بخش هایی از کافه، سقف بطور کامل کار شده است و در بخش های دیگر، سقف به شکل سبک صنعتی و با تاسیساتی که نمایان هستند، طراحی و اجرا گردیده است. نه می توان گفت که فضا بطور کامل به سبک مدرن است و نه به طور کامل به سبک صنعتی.

از آنجایی که تصاویر به اندازه کافی گویای ویژگی های طراحی داخلی کافه Pano هستند، در ادامه دعوت می کنیم تصاویر دیزاین این کافه را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی کافه طراحی داخلی کافه طراحی داخلی کافه طراحی داخلی کافه طراحی داخلی کافه طراحی داخلی کافه طراحی داخلی کافه طراحی داخلی کافه طراحی داخلی کافه طراحی داخلی کافه

پلان کافه:

طراحی داخلی کافه

در این مطلب به بررسی طراحی داخلی کافه ای با ویژگی های گرم پرداختیم. اگر در رابطه با طراحی صورت گرفته و یا توضیحات ارائه شده، ایده یا نظر متفاوتی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر نظران خود را با ما و سایر معماران در میان بگذارید.

تحریریه خط معمار

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,733

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *