طراحی و معماری ویلا ۱۵۳، یونان، گروه معماری ISV

طراحی داخلی ویلا،معماری ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی نمای ویلا

طراحی و معماری ویلا ۱۵۳، یونان

معماری: ISV Architects

موقعیت: Kifisia، یونان

سال: ۲۰۱۲

در این بخش قصد داریم نگاهی به معماری و طراحی یک ویلای دیگر از گروه معماری ISV بیاندازیم. این گروه در کشور یونان یکی از گروه های بنام طراح و سازنده ویلا است که ویلاهای زیادی در این کشور ساخته است. ویلایی که در این بخش قصد بررسی آن را داریم، ویلای ۱۵۳ نام دارد.

یکی از نکات شاخس در طراحی ویلای ۱۵۳، ورودی شاخص آن است. اگر به فضای ورودی دقت کنید خواهید دید که یک درخت نیز در این فضا حل شده است و سعی بر احترام به طبیعت و حفظ آن بوده است.

در فضای داخلی نیز یک محوطه محصور طراحی شده است که استخر در این میان قرار دارد. در یک طرف این محوطه یک طبقه از ساختمان قرار دارد که فضای نشیمن است. سمت دیگر استخر نیز فضای پیلوت مانند است که برای نشستن در یک فضای سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه دعوت می کنیم، تصاویر نما، فضاهای داخلی، پلان، دیتیل های خاص طراحی شده و کار شده در طراحی و … را مشاهده نمایید. چنانچه به عنوان یک طراح و معمار، قصد طراحی ویلا دارید، می توانید از نما و فضاهای داخلی این ویلا، ایده بگیرید و چنانچه قصد ساخت یک ویلا دارید نیز می توانید با طراحان و مشاور خود در گروه معماری آوگون در تماس باشید.

طراحی داخلی ویلا،معماری ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی نمای ویلا طراحی داخلی ویلا،معماری ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی نمای ویلا طراحی داخلی ویلا،معماری ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی نمای ویلا طراحی داخلی ویلا،معماری ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی نمای ویلا طراحی داخلی ویلا،معماری ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی نمای ویلا طراحی داخلی ویلا،معماری ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی نمای ویلا طراحی داخلی ویلا،معماری ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی نمای ویلا طراحی داخلی ویلا،معماری ویلا،طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی نمای ویلا

پلان، برش:

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – Archdaily

تعداد بازدید: 4,016

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *