طراحی و دکوراسیون داخلی بصورت مونوکرومیک

دکوراسیون داخلی مونوکرومیک،طراحی داخلی مونوکرومیک

طراحی و دکوراسیون داخلی بصورت مونوکرومیک

وقتی به طراحی داخلی بصورت مونوکرومیک (monochrome interior) فکر می کنیم اغلب طراحی با رنگ های مشکی، خاکستری و سفید در ذهن نقش می بندد. این اشتباه نیست اما برداشت درستی از مونوکرومیک هم نیست! طراحی داخلی مونوکرومیک به معنای استفاده از یک رنگ و طیف آن است! این رنگ می تواند صورتی، آبی، سیاه، سفید، زرد و هر رنگ دیگری باشد. وقتی شما در طراحی یک فضا، تمام رنگ ها را پیرامون یک رنگ انتخاب می نمایید، بصورت مونوکرومیک طراحی نموده اید.

در این بخش  نمونه ی فوق العاده از طراحی مونوکرومیک را مشاهده خواهید نمود که در هر یک از طیف رنگی یک رنگ خاص استفاده شده است. این تصاویر فوق العاده را از دست ندهید.

دکوراسیون داخلی مونوکرومیک،طراحی داخلی مونوکرومیک

دکوراسیون داخلی مونوکرومیک،طراحی داخلی مونوکرومیک دکوراسیون داخلی مونوکرومیک،طراحی داخلی مونوکرومیک دکوراسیون داخلی مونوکرومیک،طراحی داخلی مونوکرومیک دکوراسیون داخلی مونوکرومیک،طراحی داخلی مونوکرومیک دکوراسیون داخلی مونوکرومیک،طراحی داخلی مونوکرومیک دکوراسیون داخلی مونوکرومیک،طراحی داخلی مونوکرومیک دکوراسیون داخلی مونوکرومیک،طراحی داخلی مونوکرومیک دکوراسیون داخلی مونوکرومیک،طراحی داخلی مونوکرومیک دکوراسیون داخلی مونوکرومیک،طراحی داخلی مونوکرومیک

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 690

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *