طراحی نما و معماری ویلای دو طبقه، حجم ساده و کیوبیک

طراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلا

طراحی نما و معماری ویلای دو طبقه، حجم ساده و کیوبیک

معماری : شرکت معماری COCCO Arquitectos

موقعیت: مکزیک

متراژ: ۲۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۵

در این بخش قصد داریم شما را به تماشای یک ویلای خاص و منحصر بفرد در یکی از شهرهای مکزیک ببریم. ویلایی که طراحی آن حداقل به مزاح نویسنده بسیار خوش آمده است. ویلایی ساده با نمایی ساده تر اما بسیار کاربردی، زیبا و دلنشین.

حجم کلی این ویلا که LCDZ نام دارد یک مکعب ساده است که از قرار گرفتن دو مکعب مستطیل بر روی یکدیگر تشکیل شده است. هر کدام از این مکعب ها که طبقات دو گانه ی ویلا را تشکیل می دهند، به یک رنگ است. طبقه بالا داری نمایی سفید رنگ و طبقه پایین دارای نمایی قهوه ای رنگ است.

چیدمان فضاهای عمومی و خصوصی در این ویلا، مشابه قریب به اتفاق ویلاهایی که دیده ایم، می باشد. همانطور که در تصاویر مشخص است، فضاهای عمومی نظیر فضای نشیمن و آشپزخانه در طبقه همکف و فضاهای خصوصی نظیر اتاق خواب و سرویس بهداشتی، در طبقه دوم واقع شده اند.

در طبقه اول، بر اساس آنچه در فضاهای مدرن امروزه بسیار زیاد می بینیم، فضای آشپزخانه بصورت جزیره ای طراحی شده است (به طور مشخص با متریال کورین) و در کنار فضای نشیمن قرار گرفته است. از این طبقه یک راه پله چوبی بسیار زیبا، اتصال به طبقه بالاتر را برقرار می نماید. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر نما و فضاهای داخلی این ویلا را مشاهده نمایید. در انتها نیز پلان قرار داده شده است.

طراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلا طراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلا طراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلا

طراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلاطراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلا

طراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلا طراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلا طراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلا طراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلا طراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلا طراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلا طراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلا

طراحی ویلا ساده،طراحی ویلای مدرن،طراحی نمای ویلا

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 4,889

۱ دیدگاه

  1. عبداله خمیسی گفت:

    خیلی زیباست ودلنشین
    امکانش هست نقشه کامل را دریافت کنم.
    باتشکر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *