طراحی نما و معماری ویلا، نمای مدرن، حجم سلب

ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی

طراحی نما و معماری ویلا، نمای مدرن، حجم سلب

معماری: Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects

موقعیت: آمریکا، بورلی هیلز

متراژ: ۲۷۸ مترمربع

سال: ۲۰۱۶

در این قسمت قصد داریم نگاهی به ویلایی در منطقه بورلی هیلز کشور آمریکا نگاهی بیاندازیم که بر اساس سبک مدرن طراحی و اجرا شده است. ویلا دارای یک حجم معماری سلب و مکعب شکل است که از دو طرف دارای نما است. نمای اصلی خیابان و نما رو به حیاط. نمای رو به خیابان با ترکیب متریال های بتن و سیمان سفید کار شده است و نمای رو به محوطه تلفیقی از سیمان سفید، چوب و شیشه است.

همانطور که اشاره شد، سبک معماری ویلا مدرن است. فضاهای داخلی نیز به تبعیت از معماری ساختمان، دارای طراحی مدرن است. ویلا دارای دو طبقه است که طبقه اول به فضاهای عمومی نظیر نشیمن، آشپزخانه و … اختصاص داده شده است و طبقه دوم به فضاهای خصوصی اختصاص داده شده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این ویلا را مشاهده نماید. چنانچه قصد طراحی ویلا دارید، ایده های ارائه شده در این ویلا می تواند به کارتان بیاید.

ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی ویلای مدرن،نمای ویلا،معماری ساختمان مسکونی ویلایی

پلان

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – ArchDaily

تعداد بازدید: 6,952

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *