طراحی نما و داخلی نمایشگاه خودرو بنتلی در دبی

طراحی نما و داخلی نمایشگاه خودرو بنتلی در دبی

طراحی نما و داخلی نمایشگاه خودرو بنتلی در دبی

با تازگی عاملیت فروش جدید بنتلی در شهر دوبی افتتاح شده است که در نوع خود بزرگ‌ترین مرکز فروش خودرو‌های لوکس این شرکت مطرح انگلیسی در جهان است.

نمایندگی فروش جدید بنتلی در شهر دوبی دارای مساحتی برابر با ۷ هزار متر مربع در شش طبق و واقع در خیابان مشهور شیخ زائد است. محیط بیرونی این نمایشگاه فروش از ۱۶۰ هزار ال‌ای‌دی پوشیده شده است که توانایی نمایش تمامی طیف‌های رنگی را در کنار پخش ویدیو دارد.

فضای داخلی نمایشگاه جدید بنتلی در دوبی با متریال هایی نظیر فلز پولیش خورده، چوب و چرم استفاده شده است تا کیفیت بالای کابین خودرو‌های این شرکت را برای مراجعه‌کنندگان تداعی کند. در واقع دیزاین این شوروم، رسالت رساندن کیفیت خودروهای این شرکت به مشتریانی که به این فروشگاه و نمایشگاه مراجعه می کنند را بر عهده دارد. یکی از کارهایی که در طراحی داخلی فضاهای تجاری برندهای خاص صورت می گیرد، استفاده از طراحی داخلی برای رساندن کیفیت محصولات است.

همچنین در این نمایشگاه اتاق خاصی تدارک دیده است تا مشتریان بتوانند در آن به سفارشی‌سازی خودرو بپردازند.

در ادامه می توانید تصاویر این شوروم لاکچری را مشاهده نمایید.

طراحی نما و داخلی نمایشگاه خودرو بنتلی در دبی طراحی نما و داخلی نمایشگاه خودرو بنتلی در دبی طراحی نما و داخلی نمایشگاه خودرو بنتلی در دبی طراحی نما و داخلی نمایشگاه خودرو بنتلی در دبی طراحی نما و داخلی نمایشگاه خودرو بنتلی در دبی طراحی نما و داخلی نمایشگاه خودرو بنتلی در دبی طراحی نما و داخلی نمایشگاه خودرو بنتلی در دبیطراحی نما و داخلی نمایشگاه خودرو بنتلی در دبی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,919

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *