طراحی نمای ویلا، ترکیب بتن و ترموود

طراحی نمای ویلا،نمای ویلا،معماری ساختمان

طراحی نمای ویلا، ترکیب بتن و ترموود

معماری : Hernandez Silva Architects

موقعیت: مکزیک، زاپوپان

سال: ۲۰۱۲

اگر در حال طراحی ویلا هستید و به دنبال نمونه و کانسپتی برای طراحی نما می گردید، نمای این ویلا و متریال های به کار گرفته شده روی آن، می تواند جالب توجه باشد. روی نمای این ویلا به طور خلاصه، از چهار متریال استفاده شده است: ترموود، سیمان سفید، بتن اکسپوز و شیشه. با این ترکیب، نمای متعادل به لحاظ انرژی و رنگ خلق شده است و زیبایی خاصی نیز دارد.

همانند بسیاری از ویلاهای دیگر، این ویلا در دو طبقه ساخته شده است. طبقه همکف، شامل فضاهای عمومی است. آشپزخانه، فضای نشیمن ، نشیمن رو به فضای آزاد و … . طبقه بالا نیز شامل فضاهای خصوصی است. نکته ای که در این ویلا و در بسیاری دیگر از ویلاها قابل مشاهده است، فضای نشیمن و تراس مانند رو به محوطه ویلا است که هر طراح، به فراخور سلیقه و حجم معماری، می کوشد چنین فضایی را ایجاد نماید. پیشنهاد می کنیم تراس و فضای نشیمن باز این ویلا را نیز مورد بررسی قرار دهید. با خط معمار همراه باشید.

طراحی نمای ویلا،نمای ویلا،معماری ساختمان طراحی نمای ویلا،نمای ویلا،معماری ساختمان طراحی نمای ویلا،نمای ویلا،معماری ساختمان طراحی نمای ویلا،نمای ویلا،معماری ساختمان طراحی نمای ویلا،نمای ویلا،معماری ساختمان طراحی نمای ویلا،نمای ویلا،معماری ساختمان طراحی نمای ویلا،نمای ویلا،معماری ساختمان طراحی نمای ویلا،نمای ویلا،معماری ساختمان طراحی نمای ویلا،نمای ویلا،معماری ساختمان طراحی نمای ویلا،نمای ویلا،معماری ساختمان طراحی نمای ویلا،نمای ویلا،معماری ساختمان

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Architizer

تعداد بازدید: 4,971

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *