طراحی نمای ساختمان و اجرا با پنل های بتنی دکوراتیو + تصاویر ساخت پنل ها

طراحی نمای ساختمان،معماری ساختمان،اجرای نمای ساختمان

طراحی نمای ساختمان و اجرا با پنل های بتنی دکوراتیو + تصاویر ساخت پنل ها  –

در این بخش قصد داریم نگاهی به نمای ساختمان ای بتنی بیاندازیم که در آن نما از قطعات بتنی دکوراتیو تشکیل شده است. طراحی و اجرای این نما توسط شرکت معماری فرانسوی D’HOUNDT + BAJART architects & associates صورت گرفته است. همچنین این ساختمان در یکی از شهرهای کشور فرانسه واقع شده است.

برای ساخت قطعات دکوراتیو بتنی، اشکال هندسی مورد نظر توسط برش CNC ایجاد شده است و سپس بتن روی قالب های ایجاد شده بارگیری و خشک شده است. سپس پنل های ایجاد شده، بر روی نما نصب شده است. در این بخش و در ادامه تصاویر نحوه ی ساخت پنل های بتنی دکوراتیو قرار داده شده است که می تواند بسیار جذب باشد. در ادامه دعوت می کنیم برای مشاهده تصاویر با خط معمار همراه باشید.

طراحی نمای ساختمان،معماری ساختمان،اجرای نمای ساختمان طراحی نمای ساختمان،معماری ساختمان،اجرای نمای ساختمان طراحی نمای ساختمان،معماری ساختمان،اجرای نمای ساختمان طراحی نمای ساختمان،معماری ساختمان،اجرای نمای ساختمان طراحی نمای ساختمان،معماری ساختمان،اجرای نمای ساختمان طراحی نمای ساختمان،معماری ساختمان،اجرای نمای ساختمان طراحی نمای ساختمان،معماری ساختمان،اجرای نمای ساختمان طراحی نمای ساختمان،معماری ساختمان،اجرای نمای ساختمان

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 1,978

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *