طراحی نمایشگاه و فروشگاه مبلمان برند TOG به سبک صنعتی

طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان

طراحی نمایشگاه مبلمان به سبک صنعتی

شوروم ها، فروشگاه ها و نمایشگاه های مبلمان بنا به محصول و تنوع محصولی که ارائه می نمایند، نیاز به  فضاسازی های متفاوتی دارند. یک شرکت مبلمان ممکن است طیف گسترده ای از مبلمان را ارائه نماید، مبلمان اداری، مبلمان خانگی، مبلمان رستورانی و …. اما معمولا کاربر اداری از سایر کاربری ها جداست و شرکت های تولید و عرضه کننده مبلمان اداری بصورت انحصاری این نوع را تولید کرده و به سایر حوزه ها ورود نمی کنند.

اما مبلمان خانگی در صدر توجهات و درخواست قرار دارد. در این بخش با همراهی شما قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی نمایشگاه و شوروم مبلمان برند برزیلی TOG در شهر سائوپائولو بیاندازیم. این نمایشگاه، توسط استودیو معماری Triptyque Architecture بر اساس سبک صنعتی دیزاین شده است. سبک صنعتی را می توان امروزه سکان دار و پیش قراوال سبک های معماری در طراحی داخلی فضاهای تجاری و اداری دانست. امروزعه گرایش معمار و کارفرما به این سبک بسیار زیاد است و نتیجه ی این همکاری رشد روز افزون فضاهایی است که بر اساس این سبک طراحی می شوند.

این نمایشگاه در سه طبقه به ارائه محصولات مختلف می پردازد. مبلمان خانگی در یک طبقه و مبلمان رستورانی و کافی شاپی در طبقات دیگر جای داده شده اند. ویژگی های سبک صنعتی یعنی بهره گیری از متریال هایی نظیر بتن اکسپوز، استفاده از تاسیسات ساختمان روی سقف به عنوان عناصر دکوراتیو و … همگی در این فضای تجاری قابل مشاهده اند و می توانید آنها را در تصاویر دنبال نمایید.

یکی از نکات شاخص که باید بدان اشاره نمود دیتیل دیزاین (Detail Design) هایی است که در قسمت های مختلف صورت گرفته است. به عنوان مثال به طراحی سیستم نورپردازی (که در شوروم ها از اهمیت بالایی برخوردار است) نگاهی بیاندازید. ایده های ارائه شده در این نمایشگاه زیاد و عملیاتی هستند. بنابراین دعوت می کنیم با نگاهی ریزبین تر به جزئیات دقت کنید.

طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان طراحی داخلی نمایشگاه مبلمان، طراحی داخلی شوروم مبلمان

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 791

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *