طراحی منزل مسکونی به سبک اسکاندیناوی، بخش ۱

طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن

طراحی منزل مسکونی به سبک اسکاندیناوی ، بخش ۱

سبک اسکاندیناوی ، یکی از سبک های بسیار پرطرفدار در طراحی داخلی است و امروزه توسط معماران و طراحان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. هر چند این سبک طراحی در ایران چندان طرفدار ندارد اما در سایر نقاط دنیا بویژه اروپا، سبکی محبوب و پر استفاده برای فضاهای مسکونی به شمار می رود. در ادامه به طور مقدماتی با ویژگی های شاخص و اصلی این سبک آشنا خواهیم شد و سپس به بررسی آپارتمانی که بر اساس این سبک کار شده است، خواهیم پرداخت.

ویژگی های اصلی این سبک نظیر :

   – روشن بودن

   – استفاده از نورهای طبیعی

   – سادگی در طراحی

   – عملکردگرا بودن طراحی و همچنین دکوراسیون و مبلمان به کار گرفته شده

    – استفاده از متریال هایی نظیر آجر بصورت اکسپوز و … عمده دلایل گرایش طراحان و معماران به این سبک را تشکیل می دهند.

به همه ی این نکات و ویژگی ها، زیبایی را نیز اضافه کنید. آپارتمان ها و فضاهای مسکونی که بر اساس سبک اسکاندیناوی طراحی می شوند، عموما فضاهایی بسیار زیبا و دلنشین هستند. این را با بررسی چند فضا که بر اساس این سبک کار شده اند، به خوبی متوجه خواهید شد.

و اما همانطور که پیش تر اشاره شد، در این بخش قصد داریم به بررسی طراحی دو فضای مسکونی بیاندازیم که بر اساس این سبک طراحی شده اند. هر آپارتمان در یک بخش مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در این بخش یعنی بخش اول، به بررسی آپارتمان اول خواهیم پرداخت. 

معماری داخلی این آپارتمان توسط Doan Nguyen صورت گرفته است. در تصاویری که از بالا تهیه شده است شما می توانید پلان این فضای مسکونی، نحوه چیدمان و مبلمان را مشاهده نمایید. متریال های استفاده شده در فضا نیز در تصاویر مشخص است. یکی از نکات پر رنگ در طراحی این آپارتمان، استفاده از دو رنگ سبز و قهوه ای چوب در کنار یکدیگر است. در ادامه با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن طراحی داخلی منزل مسکونی،دکوراسیون منزل مسکونی مدرن

پلان سه بعدی آپارتمان مسکونی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,342

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *