طراحی معماری ویلا: نمای بتنی و شیشه ای

طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا

طراحی معماری ویلا : نمای بتنی و شیشه ای

در این بخش قصد داریم نگاهی معماری و طراحی ویلایی داشته باشیم از جنس بتن و شیشه. نامی که بر این ساختمان مسکونی نهاده شده است، خانه ای از جنس بتن و شیشه است. دلیل این امر استفاده از دو متریال ذکر شده بصورت غالب روی نمای ساختمان است. اگر به تصاویر دقت کنید خواهید دید که بتن بصورت استراکچر، قاب و فریم نما مورد استفاده قرار گرفته است و شیشه را در بر گرفته است.

در طراحی داخلی ویلا نیز به همین صورت بتن به عنوان یک متریال اصلی مورد استفاده قرار گرفته است. دیوارها و سقف با گچ کار شده است و سفید است اما کف از جنس بتن است. تقسیم فضایی و پلان چیدمان نیز مانند بسیاری از ویلاهای دیگر، به این صورت است که فضاهای عمومی نظیر نشیمن، آشپزخانه و … در طبقه پایین و فضاهای خصوصی نظیر اتاق خواب ها، سرویس بهداشتی و … در طبقه بالا قرار گرفته است.

استفاده از شیشه روی نمای ویلا، زاویه دید بسیار مناسبی را در اختیار کاربران فضا قرار خواهد داد. هم طبقه همکف و هم طبقه اول، هر دو دید  مناسبی به محوطه ویلا خواهند داشت.

علاوه بر نکات ذکر شده، نکات بسیار دیگری در طراحی این ویلا وجود دارد. نورپردازی های مختلف صورت گرفته در بخش های مختلف، سرویس بهداشتی، مبلمان انتخاب شده، استفاده از فوکال پوینت در مبلمان و … .  در ادامه دعوت می کنیم تصاویر نما و داخلی ویلا را مشاهده نمایید و ایده های ارائه شده را مورد بررسی قرار دهید.

طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا طراحی نمای ویلا،معماری ویلا،طراحی داخلی ویلا

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 13,381

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *