طراحی مدرن خانه با به کارگیری آجر در نما وطراحی داخلی آن

نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرن

طراحی مدرن خانه با به کارگیری آجر در نما وطراحی داخلی آن

معماری: stpmj

موقعیت: Seogwipo-si، کره شمالی

مساحت: ۵۵۵ مترمربع

سال:۲۰۱۸

عکاس: Song Yousub, Bae Ji Hun

خانه ای با نمای آجر، یک دودکش قرمز، عناصر معماری را با شکل و دیزاین جدیدی  ارائه می کند. در دودکشی که آن اندازه بزرگ است به جای ورود دود، گیاهان متفاوت کاشته شده واجازه ورود نور طبیعی به داخل داده و تهویه مطبوعی را ایجاد کرده، دارای عملکرد و برنامه متفاوتی است. این دودکش بالای خط حجمی و سقف افقی شکل قرار گرفته است. این دودکش، مابین فضای نشیمن و اتاق های میهمان قرار گرفته و نقش یک حائل را بین فضای نشیمن خانه و اتاق های میهمان،  بازی می کند. همزمان با آن، این بخش شامل آلات موسیقی، کتاب ها و مواد غذایی است که آنجا را تبدیل به فضایی برای استراحت و غذاخوری کرده است.

طراحی این خانه از پایه بر مبنای مساحت آن است. یک ساختمان یک طبقه ۱۵۰متردر میان درخت نارنگی قرار گرفته است. حیاط های کوچکی که هر اتاق مهمان به طور مستقیم رو به آن باز می شود. پنجره های باریک و عمودی با ظرافتی خاص رو به درختان باز می شود، نور ورودی را کنترل می کند و چشم اندازی زیبا رابرای اطراف، گسترش می دهد.

حاضرین هرگونه تغییر در شرایط هوا و درختان نارنگی را در این فضا مشاهده می کنند. با اینکه ظاهرمتمایز این خانه به طور عمدی آن را از سایر همسایگان جدا می کند ، اما با خانه های سنتی مجاور نمای جالبی را ایجاد کرده است.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.

نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرن نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرن نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرن نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرن نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرن نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرن نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرن نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرن نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرن نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرن نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرننما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرن نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرن نما و دکوراسین داخلی آجری، معماری مدرنپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینامقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 1,229

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *