طراحی فروشگاه ساعت G-SHOCK، لندن

طراحی فروشگاه ساعت،طراحی داخلی فروشگاه ساعت،دکوراسیون مغازه ساعت فروشی

طراحی فروشگاه ساعت G-SHOCK، لندن

همانطور که می دانید، برند G-SHOCK، یکی از بزرگترین برندهای تولید ساعت در دنیاست که محصولات خاصی را عرضه بازار می کند. ساعت های طراحی شده توسط این برند، معمولا بزرگ و بسیار مقاوم هستند و از طراحی خاصی بهره می برند.از آنجایی که ساعت های طراحی شده توسط این برند، خاص هستند، کاملا ملموس است که دیزاین فروشگاه های طراحی شده توسط این برند نیز باید متفاوت، همگام با کاراکتر و شخصیت برند و ماندگار در ذهن مخاطب باشد.  ماندگاری از این نظر که مشتری با دیدن این دیزاین در هر نقطه دنیا، متوجه شود این فروشگاه متعلق به برند G-SHOCK است. چیزی که در عمل گایدلاین و یا دستورالعمل طراحی شعب برند نامیده می شود.

با این مقدمه، در این بخش قصد داریم سری به یکی از فروشگاه های G-Shock در شهر لندن بیاندازیم که به تازگی افتتاح شده است. طراحی و اجرای این فروشگاه توسط گروه معماری Double Retail صورت گرفته است. اگر به تصاویر ارائه شده در ادامه نگاهی بیاندازید، کاراکتر و طراحی متفاوت فروشگاه را خواهید دید که در راستای همگامی با طراحی خود محصول و کاراکتر برند، دیزاین شده است.

یکی از متریال های اصلی که استفاده از آن با توجه به طراحی ساعت های G-SHOCK در این فروشگاه به طور عمده مورد استفاده قرار گرفته است و استفاده از آن نیز کاملا قابل حدس است، بتن اکسپوز است که متریالی سرد و خشن است.

طراحی فروشگاه ساعت،طراحی داخلی فروشگاه ساعت،دکوراسیون مغازه ساعت فروشی طراحی فروشگاه ساعت،طراحی داخلی فروشگاه ساعت،دکوراسیون مغازه ساعت فروشی طراحی فروشگاه ساعت،طراحی داخلی فروشگاه ساعت،دکوراسیون مغازه ساعت فروشی طراحی فروشگاه ساعت،طراحی داخلی فروشگاه ساعت،دکوراسیون مغازه ساعت فروشی طراحی فروشگاه ساعت،طراحی داخلی فروشگاه ساعت،دکوراسیون مغازه ساعت فروشی طراحی فروشگاه ساعت،طراحی داخلی فروشگاه ساعت،دکوراسیون مغازه ساعت فروشی طراحی فروشگاه ساعت،طراحی داخلی فروشگاه ساعت،دکوراسیون مغازه ساعت فروشی طراحی فروشگاه ساعت،طراحی داخلی فروشگاه ساعت،دکوراسیون مغازه ساعت فروشی طراحی فروشگاه ساعت،طراحی داخلی فروشگاه ساعت،دکوراسیون مغازه ساعت فروشی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,336

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *