طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت سنگ مانند دفتر کار

طراحی دفتر کار،طراحی غرفه نمایشگاهی،طراحی غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی شرکت سنگ مانند دفتر کار

در این بخش قصد داریم نگاهی طراحی غرفه ی شرکت Durstone در نمایشگاه سال ۲۰۱۷ Cersaie بیندازیم که در شهر بولونیا در کشور ایتالیا برگزار شده است. معماری داخلی این غرفه توسط استودیو طراحی VXLAB  صورت گرفته است. ایده ای که برای طراحی این غرفه بکار گرفته شده، بر این اساس بوده است که علاوه بر طراحی شوروم یک دفتر کار نیز طراحی شود و در واقع فضایی مناسب برای ارتباط با مشتریان لحاظ گردد. این غرفه علاوه بر شرکت سنگ Durstone  برای برند تولید دیوارپوش Q نیز طراحی شده است. در واقع غرفه ای است برای دو برند در زیر یک سقف که دیوارهای کار شده متعلق به برند تولید دیوارپوش و بقیه فضا متعلق به شرکت سنگ Durstone هستند.

از آنجایی که دو برند متریال های مینیمال تولید می کنند، طراحی غرفه نیز به سبک مینیمال صورت گرفته است. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این غرفه و این دفتر کار نگاهی بیاندازید.

طراحی دفتر کار،طراحی غرفه نمایشگاهی،طراحی غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی دفتر کار،طراحی غرفه نمایشگاهی،طراحی غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی دفتر کار،طراحی غرفه نمایشگاهی،طراحی غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی دفتر کار،طراحی غرفه نمایشگاهی،طراحی غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,923

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *