طراحی غرفه لوازم آرایش و بهداشتی توسط گروه معماری زاها حدید

طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه لوازم آرایش و بهداشتی توسط گروه معماری زاها حدید

از معمار فقید زاها حدید پروژه های بسیاری را دیده ایم. شخص زاها حدید در زمان حیات پروژه های بسیاری را در مقیاس های متفاوت اجرا نموده است. خلاقیت و جسارت کارهای زاها حدید در کار کمتر معماری دیده شده است و نام این معمار، در تاریخ معماری دنیا ماندگار خواهد بود.

پس از درگذشت وی، گروه معماری زاها حدید همچنان به کار خود ادامه می دهد و خط مشی رهبر خود را پیاده سازی می نماید. چیزی که کمتر از زاها حدید و در میان پروژه های این معمار دیده ایم، طراحی غرفه است. شخص زاها حدید در طراحی آبجکت سابقه طولانی دارد و نمونه کارهای متفاوتی از وی به ثبت رسیده است! اما در زمینه غرفه پروژه چندانی از این دفتر در خاطر نداریم. از این رو یکی از معدود غرفه های طراحی شده توسط این دفتر معماری را با شما به اشتراک می گذاریم.

این غرفه مربوط به یک مولتی برند لوازم آرایشی در شهر نیویورک است. طراحی متفاوت این غرفه نشان از معمار متفاوت آن دارد. تمام غرفه مانند یک گذرگاه یا راهرو است که با نورپردازی خاصی روشن شده است. شکل و فرم خاص غرفه بیننده را وادار خواهد نمود که برای یک بار هم که شده از میان آن عبور کند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این غرفه را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،ساخت غرفه نمایشگاهی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,101

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *