طراحی شوروم مبلمان برند دلچه ویتا در نیویورک

طراحی شوروم مبلمان

طراحی شوروم مبلمان برند دلچه ویتا در نیویورک

برند طراحی و دکوراسیون دلچه ویتا (dolce vita) ، یکی از برندهای معتبر و جهانی در زمینه تجهیزات و اکسسوری های دکوراسیون و مبلمان است. این برند اصالتی ایتالیایی دارد اما در مهم ترین شهرهای جهان، دارای شوروم های تخصصی است.

اتفاقا این برند، سال گذشته در جهت برندسازی در ایران، مسابقه با عنوان رقابت معماری داخلی دلچه ویتا را در ایران برگزار نمود و از معماران سرشناس ایرانی به عنوان داور این رقابت دعوت نمود. دلچه ویتا، در این رقابت معماران و طراحان ایرانی را به طراحی داخلی یک فضای مسکونی دعوت نمود که در آن از اکسسوری های دلچه ویتا استفاده شده باشد.

همانطور که اشاره شد، دلچه ویتا، به عنوان یک برند فعال در زمینه اکسسوری های مبلمان و دکوراسیون داخلی، در شهرهای مختلف دنیا دارای شوروم است. در این بخش قصد داریم به بررسی شوروم این برند ایتالیایی در شهر نیویورک بپردازیم. طراحی این کار، توسط استودیو معماری asthetique صورت گرفته است.

اگر در گذشته همراه خط معمار بوده باشید، احتمالا سایر کارهای این دفتر معماری را که مورد برسی قرار داده بودیم، دیده اید و با سبک کاری این دفتر آشنایی دارید. طراحان دفتر معماری asthetique، علاقه زیادی به طراحی به سبک روستیک دارند که در آن بصورت نرم و ریز از المان ها، رنگ ها و آبجکت های لوکس استفاده شده باشد. به نحوی که یک فضای روستیک همراه با تم لوکس خواهیم داشت. اگر تمایل به دیدن سایر نمونه کارهای این دفتر معماری دارید، می توانید از طریق لینک زیر سایر پروژه های این دفتر که در خط معمار مورد بررسی قرار گرفته اند را مشاهده نمایید:

طراحی رستوران به سبک روستیک و آبجکت های لوکس

طراحی فروشگاه کفش زنانه برند ivy kirzhner در نیویورک

شوروم دلچه ویتا (Dolce Vita) در نیویورک نیز، به سبک روستیک کار شده است. در واقع این پروژه، یک پروژه طراحی داخلی فضای مسکونی است که در آن از آبجکت ها و اکسسوری های دلچه استفاده شده است. یا بعبارت دیگر، دلچه ویتا این شوروم را مبلمان نموده است. فضای این کار جایی بین سبک های روستیک و صنعتی است. به عنوان نمونه به دیوار آجری در فضای نشیمن توجه نمایید و یا سقفی که با چوب بصورت دکوراتیو کار شده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این پروژه را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است، این پروژه در مرحله طراحی است و هنوز به مرحله اجرا نرسیده است و تصاویر ارائه شده، رندرهای پروژه هستند. اگر عنوان یک معمار این پروژه را مشاهده می نمایید و در حال طراحی فضایی مشابه هستند، ایده های ارائه شده در این طرح می توانند مفید واقع گردند.

طراحی شوروم مبلمان طراحی شوروم مبلمان طراحی شوروم مبلمان طراحی شوروم مبلمان طراحی شوروم مبلمان

در این مطلب به بررسی طراحی شوروم مبلمان برند دلچه ویتا پرداخته ایم. این طرح برای شوروم این برند در شهر نیویورک ارائه شده است. اگر در رابطه با طراحی ارائه شده ایده یا نظر خاصی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر، نظرات خود را با ما و سایر معماران در میان بگذارید.

 

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine – sthetique

تعداد بازدید: 963

2 دیدگاه‌

  1. جعفر گفت:

    بسیار عالی البته برای آمریکایی ها توی ایران یه آپارتمان پنجاه متری یه آرزوی دست نیافتی محسوب میشه اونم اگه بتونی تهیه کنی فقط میتونی توش یه فرش بندازی و دراز بکشی و آبخنک میل کنی و به بدهی های حاصل از اون بیاندیشی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *