طراحی رستوران موقت با مواد بازیافتی در نیویورک

طراحی رستوران موقت با مواد بازیافتی در نیویورک

طراحی رستوران موقت با مواد بازیافتی در نیویورک

Zero Waste Bistro نام رستوران موقتی است که به تازگی در شهر نیویورک گشایش یافته است. همانطور که از نام رستوران پیداست، این رستوران با یک پیام مشخص کار خود را آغاز نموده: غذا با حداقل اتلاف و دور ریز.

نکته ای که ما را بر آن داشت تا به معرفی این رستوران بپردازیم، این بود که تمام متریال های مورد استفاده برای ساخت این رستوران، از مواد بازیافتی بسته بندی مواد غذایی هستند! این رستوران که به همت مجموعه فرهنگی فنلاند در نیویورک و با پشتیبانی یک مجموعه رستوران فنلاندی شروع به کار نموده است، در غذاهای خود حداقل اتلاف را دارد و بر پایه دوست داری محیط زیست بنا شده است. بنابراین در راستای تحقیق بخشیدن به شعار خود، برای ساخت غرفه موقت خود از متریال های بازیافتی استفاده شده است. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این رستوران بیاندازید.

طراحی رستوران موقت با مواد بازیافتی در نیویورک طراحی رستوران موقت با مواد بازیافتی در نیویورک طراحی رستوران موقت با مواد بازیافتی در نیویورک طراحی رستوران موقت با مواد بازیافتی در نیویورک طراحی رستوران موقت با مواد بازیافتی در نیویورک طراحی رستوران موقت با مواد بازیافتی در نیویورک

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Dezeen

تعداد بازدید: 1,038

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *