رنگ های شارپ در کنار رنگ سفید در دیزاین فروشگاه کفش

طراحی دکور مغازه کفش فروشی

طراحی دکور مغازه کفش فروشی مدرن با رنگ های شارپ

در این قسمت قصد داریم با همراهی شما به بررسی طراحی داخلی فروشگاه کفش برند Sigrun Woehr بپردازیم. این فروشگاه در شهر اشتوتگارت آلمان واقع شده است و دیزاین آن توسط استودیو معماری IFGroup انجام شده است.

طراحی مغازه بر اساس سبک مدرن انجام شده است. طراحی کاملا شاخص است و شما را درگیر خواهد کرد. در این فروشگاه شاهد استفاده از رنگ ها بصورت شاپ در بستر رنگ سفید هستیم. علاوه بر این دکور فروشگاه شامل  ویترین ها، استندها و همچنین سقف فروشگاه طرح خاصی را دنبال می کنند. سقف کاذب که با کناف کار شده است، با فاضله از سقف حس تعلیق را کاملا به شما منتقل خواهد نمود.

روی دیوار پشت کانتر فروشگاه از رنگ سبز زیتونی استفاده شده است که سبب شاخص شدن این قسمت در بستر دیوارهای سفید رنگ شده است. در مجموع این فروشگاه را می توان اجرای کناف به شکل های مختلف بر روی سقف و دیوار دانست که با رنگ های شارپ، از سادگی خارج و شاخص شده اند.

طراحی دکور مغازه کفش فروشی طراحی دکور مغازه کفش فروشی طراحی دکور مغازه کفش فروشی طراحی دکور مغازه کفش فروشی طراحی دکور مغازه کفش فروشی طراحی دکور مغازه کفش فروشی طراحی دکور مغازه کفش فروشی طراحی دکور مغازه کفش فروشی طراحی دکور مغازه کفش فروشی

طراحی دکور مغازه کفش فروشی

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,123

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *