طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی، بخش ۲

area-rug-black-stripes

دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی، بخش ۲ –

بارها در وب سایت خط معمار، در مورد سبک اسکاندیناویایی و طراحی داخلی به این سبک مطلب نوشته ایم و به بررسی فضاهای مختلف پرداخته ایم. در این بخش نیز قصد داریم نمونه هایی از اتاق های نشیمن که بر اساس این سبک دیزاین و دکوراسیون شده اند، را ارائه کنیم.

سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی به مینیمال بودن معروف است. در این سبک تمام اشیا را ساده و در عین حال با کارایی و عملکرد بالا انتخاب می کنند. استفاده از خطوط ترد و شکننده، راحتی، زیبایی و وضوح از دیگر ویژگی های سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی می باشد. سبک اسکاندیناوی از سال ۱۹۵۰ از دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند آغاز شد. این جنبش معماری بر اساس مینیمالیسم و سادگی شکل گرفت. این سبک بیشتر بر عملکرد تأکید دارد تا مدرن بودن و معاصر بودن صرف.

با این مقدمه درباره سبک اسکاندیناوی، دعوت می کنیم بخش دوم اتاق های نشیمن بر اساس این سبک طراحی را مشاهده و بررسی نمایید. برای مشاهده ی بخش اول نیز می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن به سبک اسکاندیناوی، بخش ۱

awesome-artsy-living-room birch-wood-coffee-table black-and-white-living-room checked-floor-tile chrome-light-fixtures cool-artistic-living-room cool-classic-window-design cool-club-chairs gray-sectional-sofa living-room-bookshelves1 loft-living-room-design-ideas low-wood-coffee-table mustard-sofa nesting-wood-coffee-tables oversized-sofa owl-art pastel-living-room-design studio-apartment-design urban-loft-living-room vertical-fireplace white-and-gray white-eames-chairs yellow-loveseat yellow-side-chair

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,369

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *