طراحی دکوراسیون داخلی فست فود کوچک و مدرن

طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود کوچک و مدرن

در این بخش قصد بررسی فست فودی را داریم که در شهر poznan کشور لهستان واقع شده و توسط گروه معماری mode:lina طراحی شده است. طراحی صورت گرفته را می توان یک دکور مناسب برای یک فست فود کوچک دانست. نام این رستوران کوچک ChiChi 4U است و تنها غذاهایی که به آنها فست فود اطلاق می گردد نظیر انواع برگر را عرضه می نماید. چوب به عنوان یکی از متریال های شاخص در این رستوران، خودنمایی می کند و بخشی از دکوراسیون داخلی و مبلمان رستوران را تشکیل می دهد.

سقف به نحوی کار شده است، که به سبک طراحی صنعتی نزدیک است و تاسیسات بکار رفته را می توان مشاهده نمود. در طراحی داخلی فست فود، رنگ هایی مانند قرمز، زرد، نارنجی و سایر رنگ های پرانرژی بسیار پرکاربردند و می توان اینطور اظهار نمود که این رنگ ها، رنگ های شناخته شده برای فست فودها هستند.

دعوت می کنیم این مطلب را نیز حتما ببینید:
طراحی دکوراسیون فست فود: ۱۱۶ نمونه دکور فست فود

در کافی شاپ ChiChi 4U نیز رنگ قرمز به عنوان یک رنگ شاخص یا Focal Point در بستر رنگ های سیاه و سفید بکار برده شده است. تابلوهای شلوغ یا تصاویر مرتبط با فست فود که بیشتر حالت یک تخته سیاه را تداعی می کنند، نیز در فست فودها بسیار باب شده اند و به کار می روندو در ادامه می توانید تصاویر این فست فود کوچک را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک طراحی داخلی فست فود،دکوراسیون فست فود کوچک

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 21,411

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *