طراحی دفتر customer service در شهر اشتوتگارت به سبک مینیمال

طراحی دفتر customer service ، طراحی دفتر مرکز خدمات مشتریان

طراحی دفتر customer service در شهر اشتوتگارت به سبک مینیمال

برندهای بزرگ فارغ از زمینه ای که در آن فعالیت می کنند، برای خدمات و محصولاتی که به مشتریان ارائه می نمایند، دفاتری را برای خدمات پس از فروش راه می اندازند. این دفاتر را با نام مرکز خدمات مشتریان یا customer service می شناسیم. بسته به این که برند به صورت محلی و در یک کشور خاص فعالیت می کند و یا اینکه بصورت بین المللی فعال است، شعب خدمات مشتریان می توانند گسترده یا محدود باشند. در این قسمت قصد داریم به بررسی طراحی دفتر customer service برند آلمانی breuninger بپردازیم که بر اساس سبک مینیمال و مدرن دیزاین شده است. این برند آلمانی در زمینه مد و پوشاک در کشورهای آلمان و لهستان فعالیت می کند. برای بررسی نزدیکتر این دفتر اداری با خط معمار همراه باشید.

مرکز خدمات مشتریان breuninger در حدود ۳۰۰ مترمربع مساحت دارد. معماری این فضا توسط استودیو آلمانی di-a.de صورت گرفته و همانطور که اشاره شد، در شهر اشتوتگارت واقع شده است.

ابتدا به ساکن، طراحان کوشیده اند تا در بدو ورود، مشتری احساس نکند که به یک فروشگاه وارد شده است! به همین دلیل ورودی طراحی شده برای این دفتر خدمات، با آجر و به رنگ سفید کار شده و بر روی آن نوشته شده "به مرکز خدمات مشتریان ما خوش آمدید".

برای خلق یک فضای خاص در بخش رسپشن این دفتر کار، یک طراحی داخلی متفاوت و تجربه ی یک فضای جدید، طراحان به سراغ رنگ سفید رفته اند. فضایی با رنگ سفید خالص که در آن، در بخش کانترهای رسپشن، از چوب طبیعی به عنوان یک متریال دکوراتیو و به عنوان فوکال پوینت استفاده شده است. چوب طبیعی در این فضا علاوه بر زیبایی، سبب ایجاد انرژی ، گرما و حس زندگی در فضا می گردد.

در بخش های دیگر، طراحان علاوه بر رنگ سفید، از رنگ های دیگر نظیر سیاه بهره گرفته اند. رنگ سیاه به این دلیل در این محیط استفاده شده است که فضاها، به دلیل تفاوت ماهیت کاری که با هم دارند، از یکدیگر جداسازی شده باشند.

علاوه بر چوب، مبلمان و دکوراسیون مورد استفاده در فضا نیز به رنگ های مختلف است. اما این رنگ ها، نمی توانند تمامیت و حکمرانی رنگ سفید را در طراحی دفتر customer service شرکت breuninger، نقش نمایند. از آنجایی که تصاویر، بیش از هر چیز گویای امر هستند، در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فضای کاری را مشاهده نمایید.

طراحی دفتر customer service ، طراحی دفتر مرکز خدمات مشتریان طراحی دفتر customer service ، طراحی دفتر مرکز خدمات مشتریان طراحی دفتر customer service ، طراحی دفتر مرکز خدمات مشتریان طراحی دفتر customer service ، طراحی دفتر مرکز خدمات مشتریان طراحی دفتر customer service ، طراحی دفتر مرکز خدمات مشتریان طراحی دفتر customer service ، طراحی دفتر مرکز خدمات مشتریان طراحی دفتر customer service ، طراحی دفتر مرکز خدمات مشتریان طراحی دفتر customer service ، طراحی دفتر مرکز خدمات مشتریان طراحی دفتر customer service ، طراحی دفتر مرکز خدمات مشتریان طراحی دفتر customer service ، طراحی دفتر مرکز خدمات مشتریان طراحی دفتر customer service ، طراحی دفتر مرکز خدمات مشتریان طراحی دفتر customer service ، طراحی دفتر مرکز خدمات مشتریان

تحریریه خط معمار

منبع: di-a – ArchLine

تعداد بازدید: 584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *